Prin comparatie, nivelul mediu al satisfactiei angajatilor din grupul JYSK Nordic este de 77.
Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania si Bulgaria a completat: “Motivarea angajatilor este o preocupare constanta in cadrul companiei noastre, iar rezultatele acestui studiu ne arata ca strategia privind cresterea satisfactiei si motivatiei angajatilor nostri da rezultate. Vom continua sa mentinem si sa imbunatatim toate demersurile pe care le-am facut in acest sens. Am inceput deja sa lucram la punctele in care angajatii ne-au dat feedback si ne-au cerut schimbari. In acelasi timp, incercam sa mentinem acele actiuni si arii care sunt apreciate de angajati, care ii fac mandri ca lucreaza in JYSK”.
Acesta mai este de parere ca rezultatele acestui studiu indica faptul ca JYSK are o pozitie importanta in competitia pentru cei mai buni si cei mai straluciti angajati.
Compania JYSK desfasoara studiul de satisfactie a angajatilor la fiecare doi ani. Potrivit lui Pernille Lundtoft Jensen, Senior Manager Ennova, compania care a desfasurat studiul in toate tarile unde este prezent grupul scandinav JYSK Nordic, atat managementul companiei, cat si angajatii, au toate motivele sa fie multumiti de rezultatele studiului.
Rezultatele studiului sunt cu atat mai importante cu cat gradul de participare la studiu a fost foarte ridicat: 97% dintre angajatii JYSK din toate tarile au raspuns la chestionarul de satisfactie a angajatilor.