In cadrul aceluiasi eveniment s-a facut precizarea ca Romania detine cifra de afaceri de 32 de miliarde de euro din vanzarile de retail pentru zona Europa de Est. Cresterea s-a facut simtita si pentru compania JYSK, mai ales ca in intervalul septembrie 2016-2017 s-a inregsitrat o crestere de 25% pentru numarul de magazine.
Aceeasi sursa l-a citat pe Alex Bratu (foto sus): "Vanzarile medii ale magazinului Jysk sunt mult peste vanzarile medii ale multor tari din Europa de Est. Cu alte cuvinte, romanii cheltuie in medie mai mult in magazinele noastre decat in alte tari. Astfel, in premiera, in primavara vom deschide un magazin in orasul Valenii de Munte, care are sub 10.000 de locuitori".
Pentru viitor planurile de extindere ale retailerului danez includ inaugurarea a 135 de unitati la nivel national, cu 35 mai multe fata de expansiunea gandita initial.
Partenerii retailArena 2017: Kaufland, eMag, FAN Courier si PayU. Sponsorii evenimentului sunt PeliFilip, Pepsico, IQOS, Vivo!, Schonherr, Crowe Horwath, Ecco, Custom Soft, Syscom Digital, C-Solution si Plaut.
Sursa foto: Ovidiu Udrescu
JYSK mai deschide patru magazine noi în provincie, până la finalul anului
