”Ideea este simplă:Vezi reclama KFC (pe TV sau OOH), scanezi codul QR, ești geo-localizat și intri în cursa către cel mai apropiat restaurant. Cu cât ajungi mai repede, cu atât recompensa este mai mare”, se menționează într-un comunicat al McCann.
Clienții KFC pot primi astfel reduceri de 10 – 30%, în funcție de rapiditate. Promoția poate fi folosită o dată în fiecare zi.
“Am dat oamenilor un tool digital prin care să fie răsplătiți pentru toate momentele în care își urmează pofta de KFC. Ne-am dorit să construim o experiență interactivă și rewarding, iar implicarea consumatorilor a fost peste așteptări”, menționează Adriana Staicu, Brand Manager KFC România
Grupul de food service Sphera Franchise Group, proprietarul francizelor KFC, Taco Bell și Pizza Hut în Romînia, a înregistrat un profit net de 24,3 milioane lei în trimestrul trei al acestui an, în creştere cu 6% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce EBITDA normalizat a fost de 37 milioane lei, în urcare cu 24%.