Lectură de 2 minute

28 Mai 2020 - Știri și Noutăți

În două luni de izolare acasă, românii au grădinărit, au făcut curat şi au gătit intens. Vânzările pentru astfel de produse au explodat

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Cele două luni de izolare socială şi restricţii de circulaţie au stimulat anumite activităţi desfăşurate de români, atât din punct de vedere al nevoii de a compensa lipsa de mişcare şi preocupare, cât şi ca soluţie pentru lungile ore ale zilei. Trei categorii de produse ale căror vânzări au explodat în perioada 16 martie – 15 mai ilustrează cele trei preocupări majore ale românilor blocaţi în case şi apartamente: gătit, curăţenie în apartament şi, pentru cei cu ceva teren în jurul casei, grădinărit.  

Retailerul Studio Moderna a reuşit să compenseze dispariţia vânzărilor în reţeaua de 42 magazine, închise în urma deciziei autorităţilor, ca măsură de prevenţie împotriva răspândirii pandemiei Covid-19, cu vânzările online de produse aflate în creștere, dintre care câteva oglindesc fidel tendinţele din societatea românească în ultimele două luni.

Grădinăritul a căpătat noi valenţe, datorită timpului disponibil, aşa că românii au comandat unelte serioase, cea mai cerută fiind dispozitivul de săpat Top Shop Tornadica, pentru care vânzările au crescut cu 114% în cele două luni de restricţii de circulaţie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

În ceea ce priveşte curăţenia în apartamente, mulţi dintre românii consemnaţi la domiciliu s-au apucat să facă ordine în dulapuri, să arunce lucruri vechi şi să cureţe, activităţi la care aspiratorul Rovus Storm Vac a fost de mare ajutor, fapt demonstrat de vânzările în creştere cu 47 % față de cele două luni precedente, alături de mopul cu aburi Rovus Nano Steamer, un produs care a atins vânzări record de 3.400 de bucăți în cadrul Studio Moderna.

De asemenea, în încercarea de a reduce sursele de poluare, românii au cumpărat filtre de apă instant, precum Delimano, care se poate monta extrem de uşor direct la robinet, scutindu-te de efortul de a căra baxurile cu apă îmbuteliată de la magazin. 11.000 de români au optat pentru filtrul de apă Delimano în cele 2 luni de restricții.

În ceea ce priveşte gătitul, românii s-au dezlănţuit în cele două luni de blocadă la domiciliu, vânzările depăşind chiar şi cele mai optimiste aşteptări.

Cei care au dorit să se bucure de smoothies, la mare modă zilele acestea, au comandat noul produs lansat de Delimano, blenderul cu mixare în vid MultiFresh, iar amatorii de grătare au optat pentru Delimano Perla Electric Grill, vânzarile ridicându-se la peste 180.000 de euro.

De un foarte mare succes s-a bucurat robotul de bucătărie Delimano, mai ales că românii s-au apucat de făcut pâine acasă la un nivel nemaiîntâlnit în perioada contemporană.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

Studio Moderna este un retailer omni-channel prezent în 21 de țări din Europa Centrală și de Est. Cu peste 25 de ani de experiență, Studio Moderna oferă clienților săi soluții pentru casă, sănătate și wellness prin brandurile Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Wellneo, Rovus și Top Shop.

Sursă foto: Juice Flair/Shutterstock

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  În două luni de izolare acasă, românii au grădinărit, au făcut curat şi au gătit intens. Vânzările pentru astfel de produse au explodat