Investiția de 2,2 miliarde de dolari a retailerului va fi folosită pentru o varietate de eforturi, inclusiv pentru extinderea noilor modele de magazine și a locațiilor de preluare.
Comerțul pe toate canalele, în cadrul cărora experiențele de cumpărare online și în magazin se completează reciproc, au devenit din ce în ce mai populare, având în vedere boom-ul cumpărăturilor online provocat de pandemie, scrie CNBC.
O detaliere exactă a modului în care această investiție de mai multe miliarde de dolari se îndreaptă către oricare dintre eforturile specifice de tip omnichannel (n.r. pe toate canalele de comunicare) ale IKEA nu este încă disponibilă, a declarat un purtător de cuvânt al IKEA.
Ca parte a investiției, compania va deschide nouă „puncte de planificare și comandă", o extensie a „studiourilor de planificare" existente ale companiei, unde clienții pot obține ajutor personalizat pentru proiecte casnice mai mari, cum ar fi remodelarea bucătăriei sau a băii.
Punctele Plan & Order vor funcționa la fel ca și studiourile de planificare ale companiei de până acum: după ce se consultă cu planificatorii IKEA din studio, clienții pot comanda articole care să le fie livrate direct la domiciliu. În studiourile de planificare nu se stochează efectiv niciun articol pentru a fi cumpărat.
Lanțul IKEA a deschis primul său studio de planificare în Upper East Side din New York în 2019, numindu-l prima sa locație din „centrul orașului", iar de atunci a continuat să deschidă alte câteva magazine, dar și-a închis magazinul din New York în ianuarie 2022, anunțând la acel moment că dorește să se relocheze.
Clujenii de la OVES Enterprise deschid al doilea birou din SUA
