În noul concept, angajaÈ›ii Ikea îi ajută pe clienÈ›i să proiecteze diferite încăperi din locuinÈ›a lor È™i să plaseze comenzi mai complexe. O selecÈ›ie de accesorii este, de asemenea, pusă în vânzare. Conceptul se adresează în principal celor care caută bucătării, dulapuri È™i sisteme de depozitare, notează retailDetail.eu.
Văzând cererea tot mai mare de livrări la domiciliu, Ikea investeÈ™te masiv în îmbunătățirea serviciilor de expediere È™i livrare în Olanda. Punctele de preluare devin, de asemenea, din ce în ce mai eficiente. AmbiÈ›ia retailerului este de a deschide mai multe puncte Plan & Order Points în Olanda în anii următori.
Extinderea È™i noile servicii plasează Ikea Belgia È™i mai departe pe drumul cel bun pentru a-È™i dubla cifra de afaceri din vânzările de bucătării până în 2025 față de 2022. Această ambiÈ›ie este specifică Belgiei, deoarece compania vede în continuare un mare potenÈ›ial de creÈ™tere pe piaÈ›a belgiană a bucătăriilor.