Lectură de un minut

12 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Hortensia Năstase, Lowe Group, la retailArena 2023: Retailul continuă să fie investitorul numărul 1 în media și publicitate

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Hortensia Năstase, Vice-President Creative Services Lowe Group, a vorbit despre relația dintre branduri și consumatori, în cadrul celei de-a unsprezecea ediție a retailArena. Aceasta a precizat că retailul reprezintă 24% din piața de media: una din patru reclame, comunicări de brand, sunt în zona de retail.

Sursa foto: Ovidiu UDR/ retailArena 2023

”În România, industria de retail continuă să fie investitorul numărul 1 în media și publicitate”, a afirmat Năstase, la retailArena 2023.

În plus, aceasta a declarat că consumatorul român este tot mai complex și tot mai digitalizat, iar brandurile trebuie să se adapteze noilor tipuri de clienți.

”Paradoxul este că, azi mai mult decât oricând, oamenii își doresc o interacțiune, fizică, tangibilă, cu brandurile”, a spus reprezentanta Lowe Group.

Din acest motiv, spune ea, în marketing a devenit un deja clișeu ”efectul lipstick” – consumatorii își doresc mici bucurii, totul venind din dorința de a avea experiențe cu brandurile.

”Vorbim despre o călătorie perenă. Din secunda în care se trezește dimineața până când a pus capul pe pernă seara, consumatorul e într-o călătorie perpetuă. Pentru branduri asta înseamnă o oportunitate de a interacționa cu consumatorul în fiecare secundă a vieții lui”, a adăugat Hortensia Năstase.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Citeste si:
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Hortensia Năstase, Lowe Group, la retailArena 2023: Retailul continuă să fie investitorul numărul 1 în media și publicitate