În total, în magazinele Hornbach din România există 50 de mărci proprii.
„Pentru a completa sortimentul existent sau pentru a ne diferenția de concurență pe un anumit segment, am dezvoltat, de-a lungul timpului, mai multe game de produse, disponibile exclusiv în rețeaua de magazine Hornbach. Astfel, observăm o creștere constantă a vânzărilor pentru produsele sub marcă proprie“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România.
Potrivit afirmațiilor sale, în funcție de denumirea, de spațiul de expunere și de calitatea produsului, acestea se întipăresc în mintea clienților. Mugurel-Horia Rusu a subliniat, de asemenea, că pe piața locală există o afinitate pentru produsele de origine germană, calitatea acestora fiind un etalon respectat de către clienți.
„În cazul mărcilor proprii, Hornbach acționează ca un producător: creăm specificațiile și ulterior verificăm calitatea produselor. Majoritatea articolelor marcă proprie sunt fabricate în Germania, dar o parte dintre acestea, precum Soluna (jaluzele), Aron (ferestre), Akkit (sistem de aplicare a gresiei) și Precit (panouri sandwich), sunt produse local“, a mai spus reprezentantul companiei.
În ceea ce privește gamele de produse unde mărcile proprii conduc în vânzări, acestea sunt plantele de interior (FloraSelf), grătarele de grădină (Tennecker), hrana pentru animale (Mr. Beef), vopselurile și lazurile (Hornbach, StyleColor, StyleColor Selection), jaluzelele (Soluna), perdelele și draperiile (Solevita), ferestrele pentru locuință (Aron, fabricate în România) sau bateri (Avital).
Fondată în anul 1877, Hornbach deține 161 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 7 magazine în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu și Oradea).