Lectură de 2 minute

02 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Retailerul de materiale de construcții Hornbach: Articolele sub marcă proprie, creștere tot mai mare a vânzărilor

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, observă, de la an la an, o creștere tot mai mare a vânzărilor de articole sub marcă proprie, acest lucru fiind determinat de încrederea pe care o au clienții în produsele dezvoltate de către grupul german.

În total, în magazinele Hornbach din România există 50 de mărci proprii.

„Pentru a completa sortimentul existent sau pentru a ne diferenția de concurență pe un anumit segment, am dezvoltat, de-a lungul timpului, mai multe game de produse, disponibile exclusiv în rețeaua de magazine Hornbach. Astfel, observăm o creștere constantă a vânzărilor pentru produsele sub marcă proprie“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România.

Potrivit afirmațiilor sale, în funcție de denumirea, de spațiul de expunere și de calitatea produsului, acestea se întipăresc în mintea clienților. Mugurel-Horia Rusu a subliniat, de asemenea, că pe piața locală există o afinitate pentru produsele de origine germană, calitatea acestora fiind un etalon respectat de către clienți.

„În cazul mărcilor proprii, Hornbach acționează ca un producător: creăm specificațiile și ulterior verificăm calitatea produselor. Majoritatea articolelor marcă proprie sunt fabricate în Germania, dar o parte dintre acestea, precum Soluna (jaluzele), Aron (ferestre), Akkit (sistem de aplicare a gresiei) și Precit (panouri sandwich), sunt produse local“, a mai spus reprezentantul companiei.

În ceea ce privește gamele de produse unde mărcile proprii conduc în vânzări, acestea sunt plantele de interior (FloraSelf), grătarele de grădină (Tennecker), hrana pentru animale (Mr. Beef), vopselurile și lazurile (Hornbach, StyleColor, StyleColor Selection), jaluzelele (Soluna), perdelele și draperiile (Solevita), ferestrele pentru locuință (Aron, fabricate în România) sau bateri (Avital).

Fondată în anul 1877, Hornbach deține 161 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 7 magazine în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu și Oradea).

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Retailerul de materiale de construcții Hornbach: Articolele sub marcă proprie, creștere tot mai mare a vânzărilor