Lectură de un minut

19 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Heineken Silver, berea lansată în lumea virtuală, se listează în retail

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Heineken Silver, berea lansată inițial în metaverse, în urmă cu o lună, se găsește din 7 aprilie, în magazinele fizice din toată Europa.

„Am lansat Heineken Silver în metaverse mai întâi ca o ironie la adresa unei lansări de produs, pentru a sublinia faptul că noi credem că cel mai bun mod de a experimenta Heineken este în lumea reală. Astăzi ne jucăm cu adevărat cu această lume virtuală în lumea reală, cu evenimente phygital în toată Europa, sărbătorind noul membru al familiei Heineken® și oferind ce este mai bun din ambele lumi: divertisment captivant ca în metaverse, dar cu o bere pe care o poți bea, la propriu", a declarat Bram Westenbrink, directorul global al brandului Heineken.

Heineken este compania producătoare de bere. Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, este prezentă în peste 70 de țări.

În România, compania oferă un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Compania are peste 1.100 de angajați în România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Heineken Silver, berea lansată în lumea virtuală, se listează în retail