Lectură de 5 minute

13 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Heineken a lansat 2030 Brew a Better World, program global pentru strategia de sustenabilitate și încurajarea consumului responsabil de alcool

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Compania Heineken a lansat un program pentru 2030, care face parte din strategia globală de sustenabilitate. 2030 Brew a Better World reprezintă un nou set de angajamente, ce au ca scop un impact pozitiv asupra mediului, sustenabilității sociale și consumului responsabil de alcool.

Ambițiile din 2030 sunt construite având la bază progresele realizate de la lansarea globală inițială, în 2009, a programului Brew a Better World; de curând compania a lansat campania ”We’ll meet again”, care celebrează inventivitatea în pandemie.

Angajamente de sustenabilitate pentru Heineken

Heineken a anunțat recent ambiția de decarbonizare a producției sale, la nivel global, până în 2030 și a întregului lanț valoric până în 2040. Compania își propune ca toate locațiile sale de producție să devină neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon, maximizând energia regenerabilă și eficiența energetică. Ca parte a acestui efort, compania își propune să-și reducă emisiile totale cu 30% până în 2030.

”De la orz la bar” și adoptând o abordare bazată pe știință, Heineken se va concentra pe acțiuni concrete de reducere a amprentei sale de carbon, colaborând îndeaproape cu clienții, consumatorii și furnizorii. Pentru a-și marca angajamentele, Heineken se alătură alianțelor cu scopul de a impulsiona efortul colectiv. Compania este membră a Business Ambition pentru 1.5C, Race to Zero, Climate Pledge, precum și RE100.

În ceea ce privește circularitatea, Heineken se angajează să elimine trimiterea deșeurilor la depozitele de deșeuri, din cele 166 de unități de producție, până în 2025. Va accelera utilizarea ambalajelor returnabile și va continua să dezvolte ambalaje inovatoare, cum ar fi cele mai recente ambalaje reciclabile Green Grip din Marea Britanie, care înlocuiesc inelele de plastic de unică folosință folosite pentru baxurile de doze, ajutând la reducerea utilizării plasticului cu 500 de tone în fiecare an.

VEZI mai multe despre scăderea vânzărilor de bere Heineken din Europa, compensată de creșterea în Africa și Asia.

Ca parte a obiectivelor globale pentru 2030, Heineken își va reduce și mai mult consumul mediu de apă, la 2,6 hectolitri pe hectolitru (hl/hl) în zonele cu deficit de apă și 2,9 hl / hl la nivel mondial. De asemenea, compania își va echilibra în întregime resursele de apă utilizată, în zonele cu deficit de apă, așa cum face în Mexic, Spania, Egipt și Malaezia. De asemenea, va maximiza refolosirea și recircularea apei sale în zonele cu deficit de apă și va continua să colaboreze cu alți parteneri, prin intermediul fondurilor și alianțelor, pentru a sprijini sănătatea bazinelor hidrografice.

Heineken a reîntors deja șase miliarde de litri de apă în comunități, prin diferite proiecte și are numeroase locații în zone cu deficit de apă, care sunt complet echilibrate. De asemenea, s-a alăturat recent lansării Coaliției Water Resilience a Global Compact din cadrul ONU, o inițiativă de industrie, ce își propune reducerea problemelor legate de deficitul de apă, până în 2050.

Citeste si:
Euromonitor: 1 din 4 consumatori cumpără produse second-hand pentru a ajuta mediul înconjurător
Euromonitor: 1 din 4 consumatori cumpără produse second-hand pentru a ajuta mediul înconjurător

Incluziune și diversitate în compania Heineken

Angajamentele globale ale Heineken pentru 2030 ridică ambițiile de sustenabilitate socială ale companiei, inclusiv atenția pe care o acordăm în continuare incluziunii și diversității.

În prezent, procentul de femei reprezentate în echipele de conducere din Heineken s-a dublat față de acum un deceniu, însă rămân în continuare multe oportunități. Pentru prima dată, Heineken stabilește extern un angajament de gen, pentru a crește gradul de reprezentare a femeilor în echipele de conducere, la 30% până în 2025 și 40% până în 2030, ca un pas către atingerea echilibrului de gen.

Până în 2023, cel puțin 65% din echipele de conducere din fiecare țară, din fiecare regiune, vor fi compuse din cetățeni regionali, cu scopul de a spori diversitatea culturală și reprezentarea conducerii locale. De asemenea, până în 2023, toți managerii din companie, din întreaga lume, vor fi instruiți în practici de conducere incluzive, adăugându-se la miile de colegi care au parcurs deja formarea.

Heineken a semnat recent cea mai respectată cartă de incluziune LGBT + din Franța.

Heineken se angajează să plătească salarii egale pentru aceeași muncă, tuturor colegilor, indiferent de gen. Compania va evalua toate țările și va avea planuri de acțiune pentru orice eventuale lacune, până cel târziu în 2023. Mai mult, folosind evaluări noi, personalizate, ale unor terțe părți, ca punct de referință, fiecare angajat va câștiga nu doar un salariu minim legal, ci mai degrabă un salariu echitabil, până cel târziu în 2023, mai ales în comunitățile cele mai vulnerabile.

Compania va continua să sprijine fermierii mici, prin aprovizionarea cu ingrediente agricole în Africa, urmărind o creștere a volumului cu 50% până în 2025 față de 2020.

Încurajarea consumului moderat de alcool

Pentru Heineken, Brew a Better World înseamnă, de asemenea, să le ofere consumatorilor posibilitatea de a alege, să manifeste transparență și toleranță zero pentru consumul dăunător de alcool.

Heineken are peste 130 de opțiuni de mărci fără alcool. Până în 2023, compania se va asigura că două opțiuni fără alcool sunt disponibile pe majoritatea piețelor sale.

Heineken este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume - grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. Gama din România include diverse mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc).

CITEȘTE despre interesul crescut al românilor pentru bere.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Heineken a lansat 2030 Brew a Better World, program global pentru strategia de sustenabilitate și încurajarea consumului responsabil de alcool