Lectură de 2 minute

17 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Heineken a lansat noua bere virtuală, făcută din pixeli

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Heineken a lansat astăzi noua și singura sa bere virtuală, Heineken Silver. Evenimentul a avut loc exclusiv în fabrica de bere virtuală aflată în platforma digitală imersivă Decentraland.

În metaverse totul se rezumă la cele mai alese ingrediente, generate 100% de calculator. Drojdia specială de tip A, preparată de obicei în rezervoare orizontale, a fost înlocuită cu Pixeli de tip A. Berea Heineken Silver se fabrică din hameiul codat binar, cultivat de fermierii NPC (non-player character). Întregul proces de fabricare al berii virtuale este supravegheat de ajutoarele virtuale ale berarilor Heineken, suplinitorii digitalizați Maeștrilor Berari.

Berea virtuală a fost lansată în cadrul unui eveniment de lansare de produs în fabrica de bere virtuală a Heineken.

„La Heineken, credem că legătura cu semenii este vitală pentru existența umană, la fel ca aerul pe care îl respirăm sau ca apa pe care o bem. Și mai știm că metaverse-ul aduce oamenii împreună într-o manieră relaxată și imersivă, deosebit de captivantă. Doar că acesta nu este cel mai bun loc în care să deguști o bere nouă.

Noua noastră bere virtuală, Heineken Silver, este o glumă, o ironie. Este o idee conștientă, ce face haz de noi înșine și de multe alte mărci care se aruncă în metaverse cu produse ce se savurează cel mai bine în lumea reală. Deocamdată, pixelii și biții nu se pot gusta. Așadar, vrem să glumim despre asta și să reamintim tuturor că nimic nu întrece gustul unei beri răcoritoare în lumea reală, nici chiar noua noastră bere virtuală Heineken Silver'', a declarat Bram Westenbrink, directorul global al mărcii Heineken.

Mai mult, Heineken a încheiat un parteneriat cu artistul stradal de origine spaniolă J. Demsky, pentru a contribui la conceperea unor părți din casa virtuală Heineken Silver.

Heineken are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, este prezent în peste 70 de țări și are peste 80.000 de angajați. În România are un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Pe plan local are peste 1.100 de angajați.

Citeste si:
Protest al angajaților Carrefour: ce cer aceștia de la gigantul francez
Protest al angajaților Carrefour: ce cer aceștia de la gigantul francez
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Heineken a lansat noua bere virtuală, făcută din pixeli