Lectură de un minut

29 Sep 2023 - Știri și Noutăți

H&M și-a majorat profitul, în ciuda încetinirii vânzărilor din septembrie

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Gigantul modei H&M a înregistrat o creștere a profiturilor și a vânzărilor în primele nouă luni ale anului, în ciuda faptului că vânzările din septembrie au încetinit ca urmare a unui început "neobișnuit de cald" al sezonului de toamnă.

Sursa foto: Pixabay

H&M a raportat recent o creștere de 8% a vânzărilor nete pentru primele nouă luni ale întregului exercițiu financiar, ajungând la 173,39 miliarde de coroane suedeze (SEK) (12,96 miliarde de lire sterline), scrie retail-week.com.

Profitul brut pentru cele nouă luni, până la 31 august 2023, a crescut, de asemenea, ajungând la 87,24 miliarde de coroane suedeze (6,52 miliarde de lire sterline), în timp ce profitul operațional a urcat la 10,2 miliarde de coroane suedeze (760 milioane de lire sterline) pentru această perioadă.

Taxa de returnare a stârnit reacții negative în rândul clienților

Directorul general al H&M, Helena Helmersson, a recunoscut problema, declarând că „întotdeauna este nevoie de îmbunătățiri".Ea a adăugat că retailerul de modă ia măsuri active pentru a se asigura că " ceea ce cumpără clienții, vor dori să păstreze", de exemplu, îmbunătățind ghidurile de mărimi pentru aceștia, notează retailgazette.com.

Helmersson a afirmat că lanțul a avut "returnări mai mici decât alte magazine".

Comentariile directorului general au fost făcute în contextul în care clienții au apelat la rețelele de socializare pentru a se plânge de vestea că H&M intenționează să introducă noi taxe pentru retururile online efectuate în magazin.

Retailerul a revenit rapid asupra deciziei sale, susținând că informațiile de pe site-ul său au fost "inexacte".

În prezent, H&M percepe taxe pentru retururile online efectuate prin poștă de la un client care nu este membru H&M.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  H&M și-a majorat profitul, în ciuda încetinirii vânzărilor din septembrie