H&M a raportat recent o creștere de 8% a vânzărilor nete pentru primele nouă luni ale întregului exercițiu financiar, ajungând la 173,39 miliarde de coroane suedeze (SEK) (12,96 miliarde de lire sterline), scrie retail-week.com.
Profitul brut pentru cele nouă luni, până la 31 august 2023, a crescut, de asemenea, ajungând la 87,24 miliarde de coroane suedeze (6,52 miliarde de lire sterline), în timp ce profitul operațional a urcat la 10,2 miliarde de coroane suedeze (760 milioane de lire sterline) pentru această perioadă.
Taxa de returnare a stârnit reacții negative în rândul clienților
Directorul general al H&M, Helena Helmersson, a recunoscut problema, declarând că „întotdeauna este nevoie de îmbunătățiri".Ea a adăugat că retailerul de modă ia măsuri active pentru a se asigura că " ceea ce cumpără clienții, vor dori să păstreze", de exemplu, îmbunătățind ghidurile de mărimi pentru aceștia, notează retailgazette.com.
Helmersson a afirmat că lanțul a avut "returnări mai mici decât alte magazine".
Comentariile directorului general au fost făcute în contextul în care clienții au apelat la rețelele de socializare pentru a se plânge de vestea că H&M intenționează să introducă noi taxe pentru retururile online efectuate în magazin.
Retailerul a revenit rapid asupra deciziei sale, susținând că informațiile de pe site-ul său au fost "inexacte".
În prezent, H&M percepe taxe pentru retururile online efectuate prin poștă de la un client care nu este membru H&M.