Lectură de 2 minute

18 Mai 2021 - Știri și Noutăți

H&M lansează în Germania Itsapark, o platformă cu produse exclusiv sustenabile pentru cumpărături mai responsabile

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

H&M lansează o platformă online dedicată special modei sustenabile și produselor pentru casă, în Germania. Itsapark va oferi informații detaliate despre produse astfel încât clienții să poată alege în funcție de aspectele pe care le consideră relevante nevoilor lor, titrează Retail Detail.

Magazinul virtual și-a propus să fie răspunsul celor care vor să facă cumpărături mai responsabile. Lansarea platformei Itsapark fusese anunțată în urmă cu doi ani, dar deși numele a fost păstrat, conceptul s-a schimbat radical: inițial trebuia să fie un ghid de modă unde clienții ar fi putut pune întrebări și ar fi primit sfaturi.

Interes crescut pentru sustenabilitate

Acum, decizia de deschidere este influențată și de faptul că, așa cum au arătat niște studii recente, tot mai multe persoane sunt disponibile și dornice să achiziționeze, mai mult ca niciodată, produse sustenabile. Pe noua platformă Itsapark, deschisă de H&M, sunt puse la vânzare doar produse din această categorie.

Clienții poți găsi aici o selecție de articole multi-brand de la peste 100 de mărci cu care platforma colaborează pe bază de marketplace - dintre acestea doar șase sunt ale H&M. Printre acestea se numără produse de înfrumusețare de la branduri mici, dar și piese de design interior de la producători locali.

De asemenea, platforma dispune și de o secțiune dedicată închirierii de ținute vestimentare.

H&M și implicarea în #greenchoice

Toate mărcile de pe platformă trebuie să îndeplinească mai multe criterii de durabilitate, precum economia circulară sau producția ecologică - pentru fiecare articol „avantajele” sunt menționate în mod explicit pe webshop. Platforma are și un slogan de campanie, respectiv #yepthatcounts, ceea ce indică faptul că fiecare alegere individuală poate face diferența, oricât de mică ar fi.

Grupul H&M explorează diverse modalități de a promova un stil de viață sănătos și de a paria pe moda sustenabilă. Anul trecut a lansat tehnologia de reciclare Looop, cu ajutorul căreia hainele nedorite se transformă în altele noi, în doar câteva ore. Înainte de asta, retailerul a deschis un magazin online cu haine second-hand pentru brandul COS. Spre finalul anului trecut, retailerul de modă a lansat Singular Society, numit și Netflix-ul industriei de fashion, un brand sustenabil disponibil exclusiv prin abonament.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  H&M lansează în Germania Itsapark, o platformă cu produse exclusiv sustenabile pentru cumpărături mai responsabile