Lectură de 2 minute

13 Apr 2023 - Știri și Noutăți

H&M lansează colecția de haine sport DryMove fabricate parțial din emisii de carbon

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Brandul suedez de modă H&M Move a încheiat un parteneriat cu compania de captare a dioxidului de carbon LanzaTech pentru a crea articole de îmbrăcăminte fabricate parțial din emisii reutilizate. Acestea vor fi combinate cu tehnologia DryMove, un material marcă înregistrată care îndepărtează umezeala de pe piele și îi menține pe utilizatori confortabili și uscați în timp ce se mișcă. 

Sursa foto: Unsplash

Colecția capsulă, formată din trei piese pentru femei H&M Move, include o salopetă, un top și o pereche de jambiere, realizate parțial din poliester LanzaTech CarbonSmart cu finisaj DryMove.

Hainele elegante, toate negre, sunt inspirate de mișcarea contemporană "athluxury" și prezintă cusături contrastante și tăieturi creative, potrivit FashionNetwork.com.

LanzaTech colectează, în trei etape, emisiile de carbon de la oțelării, le captează în bioreactoare și le transformă în aceleași elemente constitutive din care este făcut poliesterul convențional.

Această soluție revoluționară ajută la reducerea poluării și limitează utilizarea resurselor fosile necesare pentru fabricarea de noi produse.

În colaborare cu LanzaTech, suntem încântați să le oferim clienților noștri o colecție capsulă realizată din poliester CarbonSmart, un material inovator care utilizează emisiile de carbon reutilizate. Acest parteneriat permite companiei H&M Move să exploreze materiale inovatoare și să contribuie la crearea de îmbrăcăminte sportivă mai sustenabilă în viitor.

Simon Brown, CEO al H&M Move

H&M (Hennes & Mauritz AB) este un lanț suedez de magazine de îmbrăcăminte cu amănuntul fondat în 1947. H&M este al treilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume, după grupul american Gap și Inditex din Spania, cu cea mai mare piață de desfacere în Germania, urmată îndeaproape de Suedia și Regatul Unit. În România, H&M a deschis primul său magazin la 25 martie 2011 în centrul comercial AFI Palace Cotroceni și s-a extins în restul țării, raportând creșteri semnificative ale veniturilor din vânzări. H&M și-a lansat, de asemenea, magazinul online cu colecții pentru femei, bărbați, adolescenți, copii, inclusiv decorațiuni pentru casă și produse cosmetice.

Citeste si:
De ce nu vor micii retaileri să intre în „hora reciclării”. Motivul, explicat de Gemma Webb, CEO RetuRo
De ce nu vor micii retaileri să intre în „hora reciclării”. Motivul, explicat de Gemma Webb, CEO RetuRo

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  H&M lansează colecția de haine sport DryMove fabricate parțial din emisii de carbon