Lectură de 2 minute

03 Jul 2023 - Știri și Noutăți

H&M întră în competiție cu Shein. Cum a aplicat retailerul strategia reducerilor  

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

H&M ia exemplul lui Shein și reduce prețul unora dintre topurile sale până la un tarif uimitor de scăzut de 1,70 dolari. Prețurile nu au fost de la început atât de mici. Unul dintre topuri, un model în alb și negru, a fost redus vineri cu aproape 70%, de la 4,99 dolari. 

Sursa foto: Unsplash

Reducerile de preț reprezintă una dintre strategiile de bază ale Shein: să concureze pentru clienți prin oferirea celor mai mici prețuri posibile. Shein, retailerul online cu sediul în Singapore, a crescut în popularitate pentru prima dată în timpul pandemiei, când clienții căutau retaileri la prețuri accesibile. La Shein, consumatorii au găsit etichete cu prețuri de o singură cifră pe sute de articole, scrie The Insider.

De atunci, Shein a devenit un retailer fast-fashion de top și anul trecut a obținut o evaluare de 100 de miliarde de dolari, ceea ce ar face-o să valoreze mai mult decât H&M și Zara la un loc (deși această evaluare a scăzut între timp la 66 de miliarde de dolari, potrivit The Wall Street Journal).

H&M ia exemplul lui Shein și reduce prețul unora dintre topurile sale până la un tarif uimitor de scăzut de 1,70 dolari.

În ciuda îngrijorărilor legate de potențialul impact al Shein asupra mediului și a condițiilor de muncă, consumatorii au continuat să se îndrepte către acest brand: un client mediu al Shein cheltuiește până la 100 de dolari pe lună pentru haine - cu 60% mai mult decât o femeie obișnuită din SUA.

În această lună, Shein a fost cel mai căutat retailer de îmbrăcăminte pe Google și una dintre cele mai descărcate aplicații de cumpărături din SUA, potrivit datelor furnizate de UBS.

H&M raportează creșteri a vânzărilor de 10%

După o perioadă de concedieri și închideri de magazine, H&M dă totuși semne de revenire. Noua colecție de vară a brandului de modă a fost un succes printre cumpărători. Compania a raportat recent o creștere de 10% a vânzărilor în perioada 1-27 iunie, comparativ cu anul precedent.

Un purtător de cuvânt al H&M a refuzat să comenteze momentul în care brandul a început să facă reduceri la topuri de până la 1,70 dolari. Gama de prețuri a retailerului pentru topuri este de aproximativ 5 dolari până la 237 de dolari, potrivit unei analize a site-ului său.

Citeste si:
Cum să alegi haine la modă pentru diferite condiții meteorologice?
Cum să alegi haine la modă pentru diferite condiții meteorologice?

Chiar dacă H&M ar putea să adune mai multe vânzări, apar alte site-uri de comerț electronic de modă mai ieftine. Acum, aplicația de cumpărături Temu, un magazin chinezesc de un dolar, începe să o depășească pe Shein. În luna mai, cheltuielile din SUA pe Temu au fost cu 20% mai mari decât cele de pe Shein, potrivit Bloomberg.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  H&M întră în competiție cu Shein. Cum a aplicat retailerul strategia reducerilor