Lectură de un minut

21 Nov 2023 - Știri și Noutăți

H&M a dezvoltat un nou concept de magazine pentru orașele mai mici. Retailerul va deschide primul magazin de tip boutique

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

H&M a dezvoltat un nou concept de magazine pentru orașele mai mici, concentrându-se pe interacțiunea dintre canalele fizice și digitale. Lanțul suedez aduce acum acest concept în Belgia, deschizând un prim magazin în Turnhout la sfârșitul acestei săptămâni.

Sursa foto: Shutterstock

Joi, 23 noiembrie, magazinul H&M din Turnhout se va redeschide după o renovare completă, urmând un concept de boutique compact pe care retailerul l-a dezvoltat pentru orașele mai mici. Lanțul de magazine de modă susține că acest concept se potrivește mai bine comportamentului în schimbare al clienților: magazinul este un loc de interacțiune și inspirație, unde omni-channel-ul este central, potrivit retaildetail.eu.

În noul magazin, clienții văd în continuare întreaga gamă de produse de modă - cu colecțiile pentru femei, bărbați, copii, Divided și H&M Beauty. În plus, aceștia au acces și la servicii și comenzi online, cum ar fi click&collect prin Budbee-lockers, retururi online și aplicația H&M. Terminalele digitale le permit cumpărătorilor să plaseze comenzi pe site.

La începutul acestui an, retailerul anunțase deja noul format - la urma urmei, magazinele trebuie să continue să răspundă așteptărilor consumatorilor locali, motiv pentru care H&M își diversifică conceptele de magazine.

"Au avut loc multe schimbări: în perioada de dinaintea digitalizării, totul era doar despre locație. Acum, o combinație între locație și format este esențială. În orașele mai mici, avem magazine diferite față de cele din orașele mari, unde dorim să creștem experiența în magazin", spunea atunci Lindback.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  H&M a dezvoltat un nou concept de magazine pentru orașele mai mici. Retailerul va deschide primul magazin de tip boutique