Joi, 23 noiembrie, magazinul H&M din Turnhout se va redeschide după o renovare completă, urmând un concept de boutique compact pe care retailerul l-a dezvoltat pentru orașele mai mici. Lanțul de magazine de modă susține că acest concept se potrivește mai bine comportamentului în schimbare al clienților: magazinul este un loc de interacțiune și inspirație, unde omni-channel-ul este central, potrivit retaildetail.eu.
În noul magazin, clienții văd în continuare întreaga gamă de produse de modă - cu colecțiile pentru femei, bărbați, copii, Divided și H&M Beauty. În plus, aceștia au acces și la servicii și comenzi online, cum ar fi click&collect prin Budbee-lockers, retururi online și aplicația H&M. Terminalele digitale le permit cumpărătorilor să plaseze comenzi pe site.
La începutul acestui an, retailerul anunțase deja noul format - la urma urmei, magazinele trebuie să continue să răspundă așteptărilor consumatorilor locali, motiv pentru care H&M își diversifică conceptele de magazine.
"Au avut loc multe schimbări: în perioada de dinaintea digitalizării, totul era doar despre locație. Acum, o combinație între locație și format este esențială. În orașele mai mici, avem magazine diferite față de cele din orașele mari, unde dorim să creștem experiența în magazin", spunea atunci Lindback.