Lectură de 3 minute

31 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Grupul LEGO lansează o nouă generație LEGO Friends

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

La 10 ani de la lansarea LEGO Friends, Grupul LEGO a reinventat Universul Friends prin introducerea unor noi personaje diverse, astfel încât mai mulți copii să se regăsească în timpul jocului. Noile seturi vor fi disponibile, începând cu 1 ianuarie 2023, în timp ce un episod special LEGO Friends TV urmează să fie difuzat în februarie 2023, dând startul noului serial.

Sursa foto: Grupul Lego

Noua generație LEGO Friends include concepte rezultate în urma testelor realizate de copii, dar și în urma cercetărilor sau a feedback-ului din cadrul scrisorilor primite de companie.

Noul univers plin de personaje autentice, interesante, pasionate și diverse include un număr mai mare de tonuri ale pielii, culturi, dizabilități fizice vizibile sau nu și neurodiversitate.

Noile seturi și serii vor include personaje cu diferențe la nivelul membrelor, Sindromul Down, anxietate, vitiligo și un câine cu scaun rulant. Noii prieteni își unesc forțele pentru a depăși provocările moderne cu care se confruntă, pasiunile, obstacolele și diferențele, toate în timp ce leagă o prietenie.

„În cadrul Grupului LEGO înțelegem nevoia copiilor de a întâlni personaje care se aseamănă persoanelor pe care le întâlnesc în viața reală”, spune Tracie Chiarella, Head of Product, LEGO® Friends în cadrul LEGO Group.

Rolul Universului LEGO Friends actualizat este să ajute copiii să devină prieteni mai buni atât cu ei înșiși, cât și cu ceilalți, oferind totodată oportunități de dezvoltare emoțională și socială prin joacă și ajutându-i să înțeleagă mai bine individualitatea, diversitatea și lumea modernă.

Conform studiului, părinții (97%) consideră că discuția despre particularitățile fiecăruia este importantă, în special despre sănătatea mintală (91%), dizabilitățile fizice (82%) și cele mintale (81%) și etnie (75%). Mai mult, părinții (84%) sunt de părere că joaca și jucăriile pot avea un rol important în educarea copiilor cu privire la diversitate.

Cercetarea a dezvăluit și faptul că 3 din 4 (73%) copii simt că nu sunt suficiente jucării cu personaje care să îi reprezinte, iar 8 din 10 copii (80%) și-ar dori să existe mai multe jocuri cu personaje care să li se asemene. Mai mult de atât, copiii își doresc o lume mai corectă, mai echitabilă, 9 din 10 (91%) spunând că le pasă ca toată lumea să fie tratată în mod egal.

Citeste si:
Magazinele de jucării estimează că vor vinde cu 5 milioane de produse mai puțin
Magazinele de jucării estimează că vor vinde cu 5 milioane de produse mai puțin

Astfel, poveștile serialului LEGO Friends TV au fost reîmprospătate, în colaborare cu Institutul Geena Davis, dezvoltând poveștile personajelor pentru fi incluzive și pentru a reflecta într-un mod autentic dificultățile și experiențele cu care se confruntă copiii astăzi, inclusiv provocările prieteniilor.

Lista produselor lansate:

  • 41724 Paisley’s House
  • 41727 Dog Rescue Center
  • 41728 Heartlake Downtown Diner
  • 41730 Autumn’s House
  • 41731 Heartlake International School

La realizarea studiului au participat 32.781 de părinți și 24.593 de copii cu vârste cuprinse între 5 și 12 ani, printr-un sondaj cantitativ online de 20 de minute, realizat în 35 de țări la începutul anului 2022.

Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine prin puterea jocului. Sistemul LEGO in Play, ce are la bază cărămizile LEGO, le permite copiilor și fanilor să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina.

Grupul LEGO a fost fondat în Billund, Danemarca, în 1932 de Ole Kirk Kristiansen, numele său derivat din cele două cuvinte daneze LEg GOdt, care înseamnă „Joacă bine”.

Astăzi, LEGO Group rămâne o companie de familie, cu sediul în Billund. Cu toate acestea, produsele sale sunt acum vândute în peste 130 de țări din întreaga lume.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Grupul LEGO lansează o nouă generație LEGO Friends