Ansamblul mixt Palas Iaşi oferă concepte noi de magazine ale unor branduri internaționale şi cu prezenţă unică în nord-estul ţării. Printre noutățile din acest an se numără magazinele grupului italian Calzedonia, care va deschide aici trei locaţii: Calzedonia, Intimissimi și Intimissimi Uomo.
Brandul Calzedonia, înfiinţat în 1986, la Verona, este unul dintre cei mai apreciaţi retaileri din industria modei, cu 2.149 de magazine, în 55 de țări. Calzedonia oferă produse în pas cu moda pentru femei, bărbaţi şi copii, care se integrează cu ușurință în outfiturile de zi cu zi. Gama variată include dresuri, șosete, colanți, costume de baie, precum și accesorii pentru plajă sau exterior.
Intimissimi se adresează femeilor şi adolescentelor, fiind un brand renumit pentru lenjerie intimă, care oferă şi o varietate de alte categorii precum: pijamale, corsete şi accesorii. Confort, delicatețe, stil şi senzualitate: fiecare piesă Intimissimi este concepută manual, cu un design artizanal italian şi detalii precum dantelă macramată, broderii sau accesorii preţioase ataşate. În România, brandul este prezent din 2013 şi deţine opt magazine, în Bucureşti, Constanţa, Craiova, Timişoara şi Braşov. În lume, sunt 1.645 de magazine, în peste 50 de ţări.
Adresat exclusiv bărbaţilor, începând cu anii adolescenţei până la orice vârstă, Intimissimi UOMO se diferențiază prin calitatea materialelor, majoritatea fiind din fibre naturale, şi prin diversitatea modelelor disponibile. Brandul este specializat în lenjerie intimă şi şosete, însă clienţii vor găsi în magazin şi o gamă extinsă de pijamale, articole pentru exterior şi pantaloni scurţi de plajă. Articolele bărbăteşti erau prezente în brandul principal încă din 1996, însă în anul 2014 se inaugurează primul magazin Intimissimi UOMO. În prezent, în România sunt deschide cinci locaţii, iar în lume, 344.
În reţeaua companiei IULIUS, grupul italian este prezent în ansamblul mixt Iulius Town Timişoara, cu brandurile Calzedonia, Intimissimi şi Intimissimi UOMO.
STUDIU I Care sunt cele mai frecvente produse comandate online de femei
