Lectură de 2 minute

02 Jul 2018 - Știri și Noutăți

GPeC 2018: 95 de magazine online inscrise in competitie

Abonează-te pe  

Dintre cele 101 magazine online care si-au exprimat intentia de participare la Competitia GPeC din 2018, 95 dintre acestea au intrunit criteriile de preselectie si au fost acceptate in concurs.

Pe 10 iulie urmeaza sa aiba loc, la Bucuresti, intalnirile Consultative GPeC dintre reprezentantii magazinelor online si juriul GPeC pentru detalii si lamuriri asupra primului raport de evaluare.

Echipa GPeC trimite un raport de evaluare cu toate recomandarile necesare pentru ca standardele legale si bunele practici (toate fiind criterii de preselectie) sa poata fi indeplinite. Odata ce acestea sunt respectate, magazinul primeste acceptul in Competitia GPeC si marca TRUSTED.ro care demonstreaza consumatorilor finali ca magazinul este de incredere.

Dupa prima evaluare, magazinul primeste raportul de audit si primeste recomandari avizate despre cum isi poate imbunatati afacerea. Dupa asta, magazinul are doua luni la dispozitie sa implementeze schimbarile propusede juriul GPeC. Etapa finala de jurizare GPeC presupune din nou analizarea celor 200 de criterii, urmarirea evolutiei si acordarea ultimelor note si recomandari. Media notelor obtinute din prima si din a doua etapa de evaluare, va fi cea care desemneaza castigatorii in urma Competitiei GPeC. Acestia vor fi anuntati in cadrul Galei Premiilor eCommerce (noiembrie 2018) .

Din juriul GPeC fac parte unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce si marketing online din Romania: Adrian Pintilie (Extended.ro), Alexandru Lapusan (Zitec), Anabela Luca (adLemonade), Andreea Moisa (Beans United), Andrei Avadanei (DefCamp), Andrei Georgescu (WhiteImage), Bianca Grip (GripAds), Bogdan Aron (2Performant), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro), Cosmin Daraban (GoMag), Cosmin Nastasa (2Performant), Cristian Ignat (Canopy), Dan Virtopeanu (Breeze Mobile), Daniel Ene (MoLoSo), Doina Vilceanu (ContentSpeed), Dragos Smeu (Mavericks), Eugen Potlog (UX Studio), Horia Neagu (Napoleon.Digital), Irina Bucurenciu (123 Form Builder), Lucia Ciuca (Quantum Data Science), Mihai Vanatoru (DWF), Ovidiu Joita (iAgency), Razvan Acsente (Vodafone), Roxana Olaru (Creadiv), Victor Kapra.

Pe parcursul a 13 ani de activitate, peste 1.100 de magazine online au participat pentru a le fi analizata prezenta online, dar si pentru a se pune in acord cu legislatia in vigoare si cu bunele practici in e-commerce. Se tine cont de Design, Usability, Customer Experience, SEO, Securitate, adaptare la device-urile mobile, E-Mail Marketing, continut si prezenta in Social Media.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  GPeC 2018: 95 de magazine online inscrise in competitie