„Odată cu relaxarea sau chiar ridicarea restricțiilor în Europa începând cu luna mai, estimăm o creștere serioasă a cererii de transport din piață, în directă legătură cu creșterea consumului, care cel mai probabil va fi explozivă. Provocarea va consta în mobilizarea rapidă și eficientă a capacității suplimentare cerute de clienți într-un termen foarte scurt, cu precădere în zona de transport rutier, mod de transport predominant în Europa continentală”, afirmă Ramona Păcuraru, directoarea regională a Gopet România.
Estimările pentru 2021 sunt de ordinul a 35.000 de comenzi livrate, iar compania își propune să atingă acest obiectiv prin diversificarea serviciilor și eficientizarea proceselor prin digitalizare, adăugând din acest an în portofoliu și servicii de transport maritim și aerian, pe lângă serviciile consacrate de transport rutier internațional în regim de camion complet, parțial sau grupaj.
Investiții în digitalizare și logistică verde
Direcțiile de investiție ale companiei urmăresc digitalizarea, dar și orientarea spre transportul combinat rutier-feroviar, „logistica verde” care minimizează impactul asupra mediului. Prin transportul intermodal implementat de Gopet România s-a obținut o reducere de peste 20.000 tone de CO2 pe perioada anului 2020.
Gopet Romania își propune ca pentru 2021 serviciile de transport intermodal să atingă 10% din veniturile totale.
Gopet România face parte din grupul regional Gopet, prezent și în Bulgaria, Grecia, Turcia, Polonia și Spania. Casele de expediție reprezintă o verigă importantă în lanțurile de logistică, asigurând legătura dintre deținătorii mărfurilor și clienții acestora. Gopet România are un portofoliu de 1.500 de clienți din toate segmentele pieței, de la multinaționale până la afaceri medii și mici. Compania colaborează cu aproximativ 500 de cărăuși contractați în regim dedicat, la care se adaugă cărăușii cu care se colaborează în regim open market.