Inspirate de aromele clasice, mărcile descriu preparatul unic ca fiind un „lichior bogat și cremos” care include gustul de vafe Eggo prăjite, unt, sirop de arțar - și un strop de bacon afumat, notează CNN.
Compania Sugarlands Distilling Company, cu sediul în Gatlinburg, Tennessee, produce și îmbuteliază acest lichior. De asemenea, băutura conține 20% alcool în volum, motiv pentru care este interzis minorilor.
În altă ordine de idei, noua băutură alcoolică pentru brunch nu este prima colaborare dintre Eggo și Sugarlands. Brandurile au colaborat anul trecut pentru a crea Eggo Nog (n.r. eggnog, lichior de ouă tradițional), potrivit distilerului de master Sugarlands, Greg Eidam.
Cea mai recentă lansare vine înainte de Ziua Națională a Gofrelor, pe 24 august.
Kellogg vrea să transforme Pringles într-un brand de 4 miliarde de dolari
Kellogg a declarat că noua sa companie de gustări, Kellanova, se va concentra pe creșterea Pringles într-un brand de 4 miliarde de dolari, în timp ce alte mărci, precum Cheez-It și Pop-Tarts, se vor dezvolta la nivel internațional.
Kellanova intenționează, de asemenea, să își extindă aria de acoperire pe alte canale de distribuție, cum ar fi magazinele de proximitate și magazinele mai mici, prin lansarea mai multor produse în ambalaje mici.
În prezent, 24% din produsele Pringles sunt vândute în aceste locații, potrivit companiei.