Lectură de 2 minute

25 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Glovo, parteneriat cu Decathlon: peste 20.000 de produse vor fi listate în aplicație

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Platforma de livrare Glovo semnează un parteneriat cu retailerul de echipamente sportive Decathlon și introduce în aplicație peste 20.000 de produse din aproximativ 28 de categorii de produse ale retailerului francez, care și-a deschis anul acesta propriul marketplace.

Serviciul va fi disponibil, începând de luna aceasta, inițial doar în București, urmând ca în perioada următoare parteneriatul să fie disponibil la nivel național, în alte 22 de orașe unde Glovo este prezent. Valoarea minimă a comenzii este de 45 lei, iar timpul de livrare este sub 60 de minute. Locațiile din București care vor apărea în aplicație sunt: Militari, Băneasa, Berceni, Pallady și Obor.

Printre produsele disponibile se regăsesc mingi de baschet, mingi de fotbal, echipamente înot, rachete de tenis, încălțăminte de drumeție, ochelari de alergare, etc.

În perioada următoare, parteneriatul va fi prezent în alte 22 de orașe, precum: Bacău, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj, Constanța, Craiova, Deva, Focșani, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgoviște, Târgu Jiu, Târgu Mureș și Timișoara.

Retail jobs

20.000 de produse Decathlon în aplicația Glovo

„Parteneriatul cu Decathlon s-a născut din dorința noastră de a transforma Glovo în aplicația care le oferă utilizatorilor noștri răspuns la nevoile lor diverse, într-un timp cât mai scurt. Ne bucură că reușim să facem acest lucru cu cei de la Decathlon și mai mult decât atât faptul că vom avea posibilitatea de a extinde parteneriatul la nivel național. Vrem ca prin toate eforturile noastre să fim aproape de utilizatorii noștri și să oferim cel mai bun serviciu și produse de calitate”, a declarat Victor Răcariu, general manager Glovo CEE.

„Decathlon inovează zilnic pentru a face sportul accesibil cât mai multor persoane. Astăzi decidem să venim în întâmpinarea clienților pentru care timpul este o resursă prețioasă. Prin parteneriatul cu Glovo, le oferim posibilitatea să maximizeze timpul petrecut făcând sport prin livrarea articolelor sportive necesare, ultra rapid, în maxim 60 de minute, acasă sau chiar pe terenul de sport”, a declarat Bogdan Dorobanț, director proiect Decathlon România.

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Fondată în Barcelona, în 2015, compania operează în Europa de Sud-Vest, Europa de Est și Africa Subsahariană.

Decathlon deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1.500 de colaboratori în 2021.

Citeste si:
Carrefour deschide primul magazin Supeco din Slobozia
Carrefour deschide primul magazin Supeco din Slobozia

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Glovo, parteneriat cu Decathlon: peste 20.000 de produse vor fi listate în aplicație