Prin Glovo Ads, compania își propune să dezvolte colaborări cu branduri și business-uri pentru a-i susține în extinderea audienței, fidelizarea utilizatorilor și creșterea vânzărilor în cadrul aplicației. Mai exact, Glovo Ads oferă instrumente diverse în cadrul aplicației Glovo, precum: bannere în aplicație, căutări sponsorizate, programmatic ads sau, printre altele, și crearea de secțiuni dedicate. În plus, informațiile sunt actualizate în timp real, permițând brandurilor să ajungă la cei mai relevanți clienți și garantând randamentul investiției.
În primă fază, la nivel global, peste 5.000 de business-uri partenere Glovo și mai mult de 350 de branduri din industrii diverse, de la FMCG la sectorul financiar, folosesc aceste instrumente pentru a derula campanii integrate de publicitate în aplicație și a se conecta cu publicul lor țintă. Printre aceste branduri se numără și Aircash care a dezvoltat un parteneriat cu Glovo oferindu-i posibilitatea să beneficieze de poziționări sponsorizate în aplicație.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.