Lectură de 2 minute

16 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Glami, între modă și tehnologie. Ce schimbări a anunțat compania 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

În urma unui proces care s-a finalizat în ultimele zile ale lunii aprilie 2023, Glami Group a actualizat siglele Glami și Stileo, menite să reflecte noua viziune, cu focus pe diversitate și personalizare. Stilul vizual actualizat este compus dintr-un logo cu elemente și culori de brand noi, principalul simbol fiind un asterisc violet electric. Alegerea a fost inspirată din diferențiatorul Glami- toate piesele de modă într-un singur loc - iar simbolul prezintă Glami ca puncte de intersecție a modei și tehnologiei. 

 

Sursa foto: Glami

Pentru utilizatorii Glami, platforma facilitează descoperirea modei și cumpărăturile, adaptând selecția de produse recomandate pentru fiecare. Oferind clienților opțiuni de achiziție, ei economisesc bani și timp. La fel de important: sistemul de clasificare AI filtrează și încadrează în mod facil și relevant milioane de produse din mii de magazine electronice.

Glami Group este o companie de tehnologie online fondată în Cehia, în 2013. Inițial, platformele GLAMI au fost lansate ca motoare de căutare a modei, cu intenția de a crea un catalog fashion și de a ajuta fiecare utilizator să găsească toate articolele vestimentare dorite într-un singur loc.

În 2022, compania s-a extins pe piața italiană prin achiziționarea celui mai mare agregator local, STILEO.it. De-a lungul anilor, Glami și-a conectat platformele în 14 țări europene cu peste 4.300 de magazine online de modă, la o ofertă de 17 milioane de produse.

În prezent, Glami le oferă cumpărătorilor, dar și e-shopurilor partenere, posibilitatea de a beneficia de avantajele inteligenței artificiale în e-commerce (AI). Echipa GLAMI de AI creează aplicații menite să înlesnească recomandarea automată de articole, asocierile similare ori clasificarea facilă, astfel încât procesul de descoperire a tendințelor vestimentare să fie o reală plăcere.

Glami România a fost lansată în iunie 2017, având, în prezent, peste 300 de magazine partenere înregistrate pe www.glami.ro și peste 1 milion de produse de la aproape 12.000 de branduri. GLAMI se angajează să dezvăluie date și informații relevante despre starea sectoarelor de e-commerce în țările în care operează, prin proiectul de analiză pe termen lung Fashion (Re)search. GLAMI România face parte din GLAMI Group, companie care își dorește să simplifice procesul de descoperire a modei prin intermediul tehnologiei și care este prezentă în 14 țări din întreaga lume.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Glami, între modă și tehnologie. Ce schimbări a anunțat compania