Klomp a dat exemplul fabricii UTA din Arad, pentru a-și argumenta răspunsul.
”Este o creatură exotică în portofoliul nostru. Acolo sunt ziduri, un acoperiș și cam asta e tot. Dacă ne uităm la un depozit modern, vedem o evoluție majoră: sisteme de gestiune a clădirii, control al temperaturii etc. Multe dintre aceste lucruri depind de cerințele clientului, e modular: ai clădirea de bază, care deja are un pic de creier, dar nu la nivelul maxim, și apoi poți adăuga orice are nevoie clientul”, a explicat acesta, în cadrul evenimentului.
Reprezentatul WDP România a insistat, totodată, asupra relației dintre client și dezvoltatorul de spații logistice.
”Unele companii greșesc pentru că se implică mult prea târziu ca să mai poată adapta conceptul la nevoile afacerii lor. Vrem să implicăm clientul cât mai devreme, pentru ca proiectul să i se potrivească ca o mănușă”, a adăugat acesta.
În acest moment, WDP se concentrează în România pe zonele din apropierea marilor orașe sau a nodurilor de transport. Accentul este pe spațiile industriale, pentru că de acolo vine cea mai mare cerere. Iar asta, spune Gijs Klomp, este o veste bună: înseamnă că producția se mută în România. Pe de altă parte, pe zona de retail a scăzut cererea.
retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.
Profi atinge borna de 1400 de magazine partener, în 2023
