Lectură de 2 minute

03 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Gebrüder Weiss România: În 2020 pandemic, serviciul de livrări la domiciliu a avut cu 123% mai multe expedieri

Angela Alexandru

Serviciul Home Delivery din portofoliul Gebrüder Weiss România a înregistrat, în 2020, creșteri semnificative pentru toți indicatorii cheie de performanță. Comparativ cu anul anterior, numărul de expedieri a fost cu 123% mai mare – peste 130.000 de transporturi efectuate, acest lucru reflectându-se și în creșterea cu 85% a cifrei de afaceri pe acest segment.

Rezultatele de excepție pentru serviciul de livrări la domiciliu al companiei au fost înregistrate în contextul extinderii uriașe a comerțului online în urma restricțiilor sociale generate de pandemia de coronavirus. Restrângerea liberei circulații și cvasi-generalizarea muncii la domiciliu au crescut interesul pentru proiecte de construcții sau reamenajări interioare, ducând, implicit, la multiplicarea comenzilor pe segmentele de bricolaj, materiale de construcții, electrocasnice și mobilier.

Serviciul Home Delivery, nișat pe livrarea la domiciliu a comenzilor tip cargo (între 25 și 45 kg), a fost favorizat de această conjunctură și de reorientarea mai multor retaileri către vânzările online. La nivel de companie, creșterile cu două cifre pentru Home Delivery au contrabalansat scăderile transporturilor de marfă din perioada martie - aprilie 2020.

Lansat în 2018, serviciul de livrări la domiciliu al Gebrüder Weiss România a fost gândit pentru a acoperi segmentul de comenzi voluminoase. Este un produs nișat, pe care holdingul Gebrüder Weiss îl oferă la nivel de grup în mai multe țări din Europa de Vest. Pentru a doua jumătate a anului 2021, planurile companiei includ optimizarea acestui serviciu pe piața locală prin introducerea unor opțiuni suplimentare, de care se bucură deja clienții din afară: servicii de asamblare și instalare ale mobilierului.

“Am mizat pe livrările specializate la domiciliu încă de acum doi ani, fiind evidentă traiectoria ascendentă a comerțului online. Pandemia a fost un factor accelerator, dar care a propulsat un produs deja maturizat, cu rezultate foarte bune. Surpriza a fost procentul de creștere, care a reușit inclusiv să acopere în bună parte scăderile din primăvară de pe alte segmente de business ale companiei”, menționează Viorel Leca, director general al Gebrüder Weiss România.

Citeste si:
ProfiArt se extinde și deschide al cincilea magazin de artă și hobby în București

Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss are 9 hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim. Din 2018, compania a lansat în România şi un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo - Home Delivery, iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu, de unde sunt gestionate operațiunile de cross-docking, terminalul deservind întreaga țară.

 

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Gebrüder Weiss România: În 2020 pandemic, serviciul de livrări la domiciliu a avut cu 123% mai multe expedieri