Lectură de 4 minute

14 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Freshful își extinde echipa de livratori și este în căutarea unui spațiu pentru al doilea depozit pentru București

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Hipermarketul online Freshful by eMAG, lansat la finalul lunii octombrie 2021, caută o locație pentru deschiderea celui de-al doilea depozit care să deservească Bucureștiul și își extinde echipa de livratori de la 145 la 260-270, până la finalul anului, au declarat reprezentanții companiei în cadrul unei conferințe de presă. Hipermarketul online a atras în mai puțin de șase luni de activitate 30.750 de clienți unici din București și zona Ilfov, dintre care 20% au ajuns deja să plaseze recurent comenzi la mai puțin de 7 zile de la comanda precedentă.

Hipermarketul online are în vedere extinderea serviciului de livrare în mai multe orașe din țară, dar în anii următori. Serviciul Freshful acoperă momentan doar zona din București și Ilfov.

La finalul celor șase luni de la lansare, peste 70% din totalul comenzilor au fost înregistrate în aplicația Freshful, disponibilă pe IoS și Android, iar peste 65% dintre plățile din aplicație și website s-au efectuat cu cardul, imediat după plasarea comenzii. Investiția inițială a fost de cinci milioane de euro.

Pentru următorii cinci ani, Freshful își propune să ajungă la o cotă de piață de 5%, urmând ca în următorii zece ani să ajungă la 10%.

Retail jobs

,,Ne gândim la planuri de extindere. Momentan avem un depozit în Ștefănești, ajugem destul de rapid în toate colțurile din București și în Ilfov. Lucrăm la locația pentru al doilea depozit pentru a fi mai aproape de client. În următorii ani ne dorim și o extindere la nivel național'', au spus reprezentanții Freshful în cadrul conferinței de presă.

Freshful a trecut de borna de 1.300 de livrări pe zi în martie

Depășind borna de 1.000 de comenzi livrate pe zi în pragul Crăciunului, la doar două luni de la lansare și, cu un maxim în luna martie de 1.363 de comenzi, Freshful oferă consumatorilor o sortimentație de peste 20.000 de produse, din care aceștia își pot comanda un coș complet de cumpărături săptămânale. Produsele ajung la ușa clienților în două ore sau în intervale programate de două ore.

Valoarea coșului mediu se situează în jurul sumei de 250 de lei și conține produse de la peste 550 de furnizori și producători locali și internaționali. Comenzile sunt procesate zilnic de 70 de pickeri și livrate de peste 138 de curieri în cele 98 de mașini din flota Freshful, de la depozitul propriu din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov.

Peste 50% din vânzări sunt reprezentate de fructe, legume, carne, pește, mezeluri și lactate.

Citeste si:
Vânzările Profi au crescut cu 8% în 2021. Anul acesta, compania și-a majorat bugetul de investiții și deschide 150 de magazine noi
Vânzările Profi au crescut cu 8% în 2021. Anul acesta, compania și-a majorat bugetul de investiții și deschide 150 de magazine noi

„Am depășit multe dintre obiectivele pe care ni le-am setat la lansare, iar următorii pași vor fi să continuăm investițiile în tehnologie, în consolidarea parteneriatelor locale și în extinderea zonelor de livrare, pentru a ajunge la cât mai mulți consumatori care își doresc ca Freshful să vină în comunitățile lor”, declară Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG.

60% dintre furnizori sunt români

Flota companiei numără 98 de mașini, iar în ceea ce privește numărul de furnizori, compania colaborează cu 550, dintre care 60% sunt producători români, au mai spus reprezentanții Freshful în cadrul conferinței de presă.

În plus, cu ajutorul Freshful, consumatorii - în proporție de 65% femei din mediul urban, economisesc în fiecare lună până la 10 ore pe care, altfel, le-ar fi petrecut în trafic, în magazin și la casele de marcat.

„Astăzi, în sortimentația Freshful, peste 50% dintre produse provin de la producători locali, iar numărul acestora va crește în următoarea perioadă, pentru a susține preferința clienților pentru prospețime”, a completat Arnaud Dussaix, strategy consultant Freshful by eMAG.

Freshful, companie românească fondată în 2021, oferă, pe platforma online și în aplicațiile mobile, o varietate de peste 20.000 de produse alimentare și bunuri de larg consum de la parteneri și producători locali. Freshful are mai multe categorii de produse, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate, mezeluri, produse congelate și băuturi până la articole de uz casnic. Comenzile sunt livrate din depozitul cu temperatură controlată în mașini frigorifice până la ușa clientului 7 zile din 7, între orele 8.00 - 22.00. Freshful este deținut de grupul eMag, care este controlată în proporție de aproximativ 80% de Prosus, o companie care aparține de grupul african Naspers.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Freshful își extinde echipa de livratori și este în căutarea unui spațiu pentru al doilea depozit pentru București