Lectură de 2 minute

01 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Franciza LaDoiPași: noi formate și remodelarea magazinelor pentru a extinde spațiul de vânzare

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Lanțul de francize LaDoiPași, cu 1.750 de magazine partenere la nivel național, va investi anul acesta în formate de magazine noi și în remodelarea celor existente, pentru a extinde spațiul de vânzare pentru carne, fructe și legume proaspete.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 36% din magazine poziționate în sudul țării, 37% în nord, respectiv 27% în vest, potrivit unui comunicat de presă.

Compania se concentrează asupra investițiilor în formate de magazine noi și remodelarea celor existente, permițând creșterea spațiului de vânzare pentru segmentul de carne proaspătă, produse congelate și legume-fructe, acolo unde se înregistrează o cerere tot mai mare din partea clienților.

„Proximitatea reprezintă viitorul acestui deceniu, unul câștigător. În următorii ani estimăm o creștere a comerțului de proximitate în România, iar nevoia de consum imediat va putea fi deservită de magazinele de proximitate din apropierea casei sau a locului de muncă, chiar dacă, de exemplu, comerțul online este în continuă creștere. Canalul de proximitate este unul câștigător pentru următorii ani!”, a declarat Adrian Ariciu, director general Metro România, în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către Metro România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză cu un număr total de peste 1.750 de magazine la nivel național, în prezent.

Metro este o companie internațională cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. Metro a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/2021, Metro a generat vânzări de 24,8 miliarde de euro.

Metro România s-a lansat pe piața locală în 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor Metro România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Citeste si:
C&A vrea să se extindă cu magazine mai mici în centrele orașelor europene
C&A vrea să se extindă cu magazine mai mici în centrele orașelor europene
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Franciza LaDoiPași: noi formate și remodelarea magazinelor pentru a extinde spațiul de vânzare