”Conceptul de franciză propus de către noi (Carrefour România) permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România”, a precizat Radu Popescu, Manager Expansiune Franciză.
Carrefour România a atins pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe. Întreaga rețea de proximitate este deservită de 131 de magazine integrate și 30 în regim de franciză.
Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafață construită cuprinsă între 110 și 350 mp alocați spațiului de vânzare.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind unul dintre angajatorii de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.