După o perioadă de pregătire de 80.000 de ore, magazinul va fi deschis publicului din 29 mai. Într-un spațiu generos de 349 metri pătrați, clienții pot efectua achiziții rapid, produsele selectate fiind recunoscute automat la casa de marcat de tip self-checkout, unde lista de cumpărături este verificată pentru acuratețe înainte de finalizarea plății. Procesul este securizat prin tehnologie avansată și 5.000 de senzori sunt amplasați pe tot parcursul traseului de cumpărături.
Protecția datelor este un aspect cheie în dezvoltarea și funcționarea sistemului. Sistemul înregistrează doar datele prin care poate recunoaște ce produse sunt luate sau puse înapoi pe raft. Nu este utilizată recunoașterea facială, sistemul nu poate recunoaște clienții după o vizită la magazin și nu colectează date personale.
Deși tehnologia utilizată oferă o experiență la cumpărături 100% digitală, echipa din magazin este pregătită să răspundă întrebărilor din partea clienților, să îi asiste în procesul automatizat pe cei care au nevoie, dar și să se asigure că stocurile de produse de la raft sunt suficiente pe parcursul întregului program de funcționare al magazinului. Practic, se diminuează munca repetitivă, iar clienții beneficiază de o experiență mai bună.
Magazinul PENNY va funcționa non-stop, răspunzând astfel nevoilor de flexibilitate și accesibilitate ale consumatorilor din București, indiferent de ora din zi sau din noapte.
Auchan bate palma cu Cocorico și deschid împreună un restaurant la malul mării: ce conține meniul
![Auchan bate palma cu Cocorico și deschid împreună un restaurant la malul mării: ce conține meniul](https://www.retail.ro//storage/image_thumbs/thumbs/28bb68aee6ae327f4ee07125ed75b1db/1201x628-10-90.png?v=1721981867)
PENNY este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 379 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din 7 300 de angajați.