Astfel, după un scurt moment muzical menit să anime atmosfera, în care un grup de animatoare au dansat pe ritmurile muzicii alese de organizatori, cei aproximativ 500 de români care stăteau la coada în continuă creștere, persoane de toate vârstele, unii dintre ei chiar și cu copii, au năvălit, la propriu, în magazin la momentul deschiderii.
Din fericire, spațiul oferit de magazinul Primark Park Lake este foarte încăpător, altfel cel mai probabil că standurile ar fi fost, probabil, demolate.
Preferințele pe genuri și vârste au fost de la început vizibile, tinerele alegând standurile de cosmetice, persoanele mai vârstnice puloverele și hainele specifice de sezon, iar tinerii de ambele sexe, de vârstă medie, înghesuind, la propriu, blugi, tricouri și cămăși în sacoșe de cumpărături puse la dispoziție de organizatori.
Citește articolul integral pe Wall-Street.ro.
Thierry Destailleur, unul dintre cei mai vechi manageri de top din retailul autohton, se retrage din Consiliul de Administrație al cora România
