Lectură de 2 minute

05 Mar 2024 - Știri și Noutăți

[FOTO] După scandalul scumpirilor, Pepsi lansează prima schimbare de imagine din ultimii 14 ani în 120 de țări

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Noul look al Pepsi își ia zborul în întreaga lume, cucerind locații emblematice la nivel mondial, în timp ce prima reproiectare globală majoră din ultimii paisprezece ani a fost lansată pe peste 120 de piețe. Pentru a marca acest moment, instalații digitale - fiecare dintre ele prezentând logo-ul globului Pepsi redesenat și reîmprospătat - s-au ridicat deasupra unor puncte de reper din întreaga lume pentru o prezentare digitală a noii identități vizuale a Pepsi, într-o explozie de albastru și negru electric, purtând marca în noua sa eră.

Sursa foto: Unsplash

La Londra, o instalație digitală Pepsi a apărut lângă arena The O2 din estul orașului, potrivită cu sprijinul de lungă durată și istoric al mărcii pentru spectacolele muzicale internaționale. La priveliștea de pe telecabinele din apropiere s-a văzut o cutie gonflabilă Pepsi ridicându-se din apă, urmată la scurt timp de un spectacol de lumini cu drone care formau o compoziție dinamică pulsatorie pe cer, potrivit finance.yahoo.com.

Un ansamblu de aer cald, formând un logo Pepsi gigantic, a cucerit orizonturile din Varșovia, Polonia și Ho Chi Minh, Vietnam, fiecare dintre acestea fiind format din peste 70 de baloane.

În alte părți ale lumii, Pepsi a organizat spectacole vaste în AlUla, în Arabia Saudită, pe Nil, în Egipt, și Ain Dubai, fiecare dintre acestea valorificând tehnologii inovatoare - oferind consumatorilor experiențe de ultimă generație pe care să le descopere. Între timp, pe stadionul de cricket Gaddafi din Pakistan a aterizat o cutie gigantică de Pepsi în mijlocul meciului, spre încântarea audibilă a mulțimii care privea.

Noul logo împrumută în mod grijuliu părți de patrimoniu din trecutul Pepsi, încorporând în același timp elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual. Paleta de culori actualizată introduce albastru electric și negru pentru a aduce o notă contemporană la schema clasică de culori Pepsi, în timp ce pulsul Pepsi evocă "unda, pocnetul și efervescența" Pepsi-Cola - mișcându-se în ritmul muzicii, al vuietului mulțimii, al bătăilor inimii culturii.

Logo-ul a fost dezvăluit pentru prima dată în Statele Unite și este lansat acum în peste 120 de țări din întreaga lume prin diverse puncte de contact cu consumatorii - acoperind digitalul, experiențialul și retailul.

Citeste si:
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  [FOTO] După scandalul scumpirilor, Pepsi lansează prima schimbare de imagine din ultimii 14 ani în 120 de țări