Lectură de 2 minute

05 Mar 2024 - Știri și Noutăți

[FOTO] După scandalul scumpirilor, Pepsi lansează prima schimbare de imagine din ultimii 14 ani în 120 de țări

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Noul look al Pepsi își ia zborul în întreaga lume, cucerind locații emblematice la nivel mondial, în timp ce prima reproiectare globală majoră din ultimii paisprezece ani a fost lansată pe peste 120 de piețe. Pentru a marca acest moment, instalații digitale - fiecare dintre ele prezentând logo-ul globului Pepsi redesenat și reîmprospătat - s-au ridicat deasupra unor puncte de reper din întreaga lume pentru o prezentare digitală a noii identități vizuale a Pepsi, într-o explozie de albastru și negru electric, purtând marca în noua sa eră.

Sursa foto: Unsplash

La Londra, o instalație digitală Pepsi a apărut lângă arena The O2 din estul orașului, potrivită cu sprijinul de lungă durată și istoric al mărcii pentru spectacolele muzicale internaționale. La priveliștea de pe telecabinele din apropiere s-a văzut o cutie gonflabilă Pepsi ridicându-se din apă, urmată la scurt timp de un spectacol de lumini cu drone care formau o compoziție dinamică pulsatorie pe cer, potrivit finance.yahoo.com.

Un ansamblu de aer cald, formând un logo Pepsi gigantic, a cucerit orizonturile din Varșovia, Polonia și Ho Chi Minh, Vietnam, fiecare dintre acestea fiind format din peste 70 de baloane.

În alte părți ale lumii, Pepsi a organizat spectacole vaste în AlUla, în Arabia Saudită, pe Nil, în Egipt, și Ain Dubai, fiecare dintre acestea valorificând tehnologii inovatoare - oferind consumatorilor experiențe de ultimă generație pe care să le descopere. Între timp, pe stadionul de cricket Gaddafi din Pakistan a aterizat o cutie gigantică de Pepsi în mijlocul meciului, spre încântarea audibilă a mulțimii care privea.

Noul logo împrumută în mod grijuliu părți de patrimoniu din trecutul Pepsi, încorporând în același timp elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual. Paleta de culori actualizată introduce albastru electric și negru pentru a aduce o notă contemporană la schema clasică de culori Pepsi, în timp ce pulsul Pepsi evocă "unda, pocnetul și efervescența" Pepsi-Cola - mișcându-se în ritmul muzicii, al vuietului mulțimii, al bătăilor inimii culturii.

Logo-ul a fost dezvăluit pentru prima dată în Statele Unite și este lansat acum în peste 120 de țări din întreaga lume prin diverse puncte de contact cu consumatorii - acoperind digitalul, experiențialul și retailul.

Citeste si:
PepsiCo are un nou director de HR în regiunea Balcanilor de Est. Cine este Silvia Petre
PepsiCo are un nou director de HR în regiunea Balcanilor de Est. Cine este Silvia Petre
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  [FOTO] După scandalul scumpirilor, Pepsi lansează prima schimbare de imagine din ultimii 14 ani în 120 de țări