It's a new look with the same great taste that embodies energy and excitement. Be ready to refresh your perspective and palate 🤭#PepsiNewLook#ThirtyForMorepic.twitter.com/R7rQHL4Lqe
— Qrisy Qrisy (@Qrisy_Qrisy) March 5, 2024
La Londra, o instalație digitală Pepsi a apărut lângă arena The O2 din estul orașului, potrivită cu sprijinul de lungă durată și istoric al mărcii pentru spectacolele muzicale internaționale. La priveliștea de pe telecabinele din apropiere s-a văzut o cutie gonflabilă Pepsi ridicându-se din apă, urmată la scurt timp de un spectacol de lumini cu drone care formau o compoziție dinamică pulsatorie pe cer, potrivit finance.yahoo.com.
Un ansamblu de aer cald, formând un logo Pepsi gigantic, a cucerit orizonturile din Varșovia, Polonia și Ho Chi Minh, Vietnam, fiecare dintre acestea fiind format din peste 70 de baloane.
În alte părți ale lumii, Pepsi a organizat spectacole vaste în AlUla, în Arabia Saudită, pe Nil, în Egipt, și Ain Dubai, fiecare dintre acestea valorificând tehnologii inovatoare - oferind consumatorilor experiențe de ultimă generație pe care să le descopere. Între timp, pe stadionul de cricket Gaddafi din Pakistan a aterizat o cutie gigantică de Pepsi în mijlocul meciului, spre încântarea audibilă a mulțimii care privea.
Noul logo împrumută în mod grijuliu părți de patrimoniu din trecutul Pepsi, încorporând în același timp elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual. Paleta de culori actualizată introduce albastru electric și negru pentru a aduce o notă contemporană la schema clasică de culori Pepsi, în timp ce pulsul Pepsi evocă "unda, pocnetul și efervescența" Pepsi-Cola - mișcându-se în ritmul muzicii, al vuietului mulțimii, al bătăilor inimii culturii.
Logo-ul a fost dezvăluit pentru prima dată în Statele Unite și este lansat acum în peste 120 de țări din întreaga lume prin diverse puncte de contact cu consumatorii - acoperind digitalul, experiențialul și retailul.