Lectură de 2 minute

26 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a salvat în jur de 380 kilograme de mâncare în prima lună de la lansare. Aplicația pune la dispoziția clienților produse din 105 de locații de la 78 parteneri și este disponibilă în București. Ultimul parteneriat încheiat de către companie este cu Fornetti, care a înscris în aplicație 10 locații. Numărul de parteneri crește săptămânal, iar în lunile următoare se va extinde și în alte județe.
 

Sursa foto: Munch

În topul preferințelor clienților Munch se află meniurile de prânz care conțin două feluri de mâncare sau un fel principal consistent. Acestora li se adaugă deserturile (precum tortul cu bezea), pizza, sandviciurile și cafeaua. Aproximativ 70% dintre clienții Munch sunt femei, iar partenerul de la care se comandă cel mai des este Ciorbe și Plăcinte Moșilor.

Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată.

Munch este o poveste care oferă beneficii atât locațiilor partenere, cât și clienților, iar acest lucru se observă în dinamica pe care o avem: în prima lună de la lansare am crescut numărul de locații cu aproape 50%, iar numărul partenerilor noi care ni se alătură este și acesta în creștere.

Alexandru Țurcanu, director de vânzări Munch România

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Ibis, Ciorbe și Plăcinte, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele nevândute la prețuri reduse. În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 3.500 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în trei țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 2,5 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent.

Citeste si:
Plaza M, mallul din Târgu Mureș, a fost modernizat și extins cu 16 milioane de euro: ce magazine noi au fost inaugurate
Plaza M, mallul din Târgu Mureș, a fost modernizat și extins cu 16 milioane de euro: ce magazine noi au fost inaugurate

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare