Lectură de 3 minute

10 Apr 2020 - Știri și Noutăți

foodpanda lansează inițiativa #livramacasa, menită să susțină restaurantele locale

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

În contextul situației dificile creată de pandemia de coronavirus, foodpanda.ro, platformă de food delivery din România, anunță că aproximativ 200 de restaurante locale din București vor beneficia de o campanie integrată de marketing și de consultanță specializată, care să le ajute să își susțină operațiunile și angajații.

foodpanda a lansat campania #livramacasa prin care oferă o reducere de 30% a prețului felurilor principale din meniurile a circa 200 de restaurante din București, dar și gratuitate la livrare, se arată într-un comunicat de presă.

"În această perioadă dificilă pentru restaurantele locale, care au fost nevoite să-și mute activitatea exclusiv în zona de livrare pentru a putea funcționa, am decis să venim în sprijinul lor cu o serie de măsuri menite să le stimuleze continuitatea operațiunilor. #livramacasa gratuit și oferim 30% reducere la cele mai des comandate preparate, în cazul multor restaurante din București, branduri românești deținute de antreprenori locali. Astfel, vizăm creșterea numărului de comenzi și implicit a profitabilității acestor business-uri”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

Prin stimularea vânzărilor și operarea plăților la săptămână către restaurante, foodpanda își propune să se asigură că acestea își vor putea utiliza eficient stocurile de materie primă și vor putea susține salariile angajaților, dar și alte cheltuieli operaționale.

Totodată, foodpanda oferă activ consultanță pentru restaurantele care au ales să rămână deschise în această perioadă, atât pentru alegerea meniului cu preparate pe care le pot pregăti rapid și în condiții de maximă siguranță, cât și în reorganizarea activității pentru a se adapta mai ușor la segmentul de delivery.

foodpanda, arii de livrare mai mari

foodpanda a extins ariile de livrare, astfel încât utilizatorii să poată comanda și de la restaurante aflate la distanțe mai mari, care până acum nu se aflau în zona lor de livrare, lucru posibil și datorită traficului redus.

Reprezentanții foodpanda spun că flota de livratori este pregătită să livreze un volum crescut de comenzi în condiții optime și de siguranță. Echipa operațională a platformei este în permanentă legătură cu livratorii, care sunt instruiți constant să respecte toate normele de igienă suplimentare și să utilizeze cu încredere echipamentele de protecție puse la dispoziție de companie, pentru a nu fi expuși la riscul de îmbolnăvire.

Pentru menținerea celor mai bune standarde de siguranță atât pentru clienți, cât și pentru livratori, foodpanda continuă demersurile de promovare a plății cu cardul, în aplicație sau pe website, facilitând astfel o livrare fără interacțiune umană și contribuind la stoparea răspândirii virusului.

Citeste si:
Tutunul încălzit a devenit nelipsit în cluburi, restaurante, mall-uri sau acasă
Tutunul încălzit a devenit nelipsit în cluburi, restaurante, mall-uri sau acasă

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 2.700 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea și Focșani.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  foodpanda lansează inițiativa #livramacasa, menită să susțină restaurantele locale