Lectură de un minut

16 Jul 2015 - Știri și Noutăți

Flanco, vanzari in crestere cu 20% in prima jumatate a lui 2015

Abonează-te pe  

Flanco, retailerul electro IT, a inregistrat vanzari de 345 de milioane de lei in primele sase luni ale anului, cu 20% mai mult decat in perioada similara a anului trecut, noteaza Wall-Street.ro.

Flanco“Am reusit sa ne pastram in primele 6 luni din 2015 un ritm de crestere de 20%, in contextul in care piata a franat de la 11% crestere in trimestrul intai, la circa 5-6% in trimestrul al doilea”, a declarat Dragos Sirbu, CEO Flanco Retail.

In prima jumatate a anului, cel mai bine s-au vandut electrocasnicele mari si mici, produsele din segmentul telecom, televizoarele si notebook-urile, in timp ce tabletele si camerele foto au inregistrat cele mai slabe vanzari. “Nici aparatele de aer conditionat nu s-au mai vandut la fel de bine ca in anii trecuti, pe de o parte pe fondul aparitiei tehnologiei Inverter, mai costisitoare, dar si pentru ca ciclul de inlocuire e destul de lung, iar piata e bine acoperita in orasele mari. Pe de alta parte, e o piata sensibila la conditiile meteo, asa ca de abia in toamna vom putea aprecia mai bine evolutia ei”, adauga Dragos Sirbu.

Mare parte din clientii Flanco vin din online, atat de pe Flanco.ro, cat si de pe platforma eMag Marketplace. “O particularitate este faptul ca multi dintre clientii nostri se informeaza in prealabil pe Flanco.ro, dar prefera sa ia decizia finala in magazinele Flanco, dupa ce afla mai multe detalii de la consultantii nostri de vanzari. Acest fapt ne bucura, pentru ca ne arata increderea consumatorilor in noi si in pregatirea oamenilor nostri, dar si pentru ca un client care alege informat va fi, pe termen lung, un client mai fericit.”

Citeste intreg articolul pe Wall-Street.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Flanco, vanzari in crestere cu 20% in prima jumatate a lui 2015