Pentru pasionații de tehnologie implicați în programe de afiliere, Flanco Retail revine cu oferte și produse noi în exclusivitate.
Prin intermediul afiliaților, compania își dorește să redeschidă încă un canal de comunicare către clienți, prin care aceștia să fie la curent cu cele mai noi lansări din lumea tehnologiei (smartphone-uri, laptopuri, televizoare, electrocasnice mari sau mici, produse de îngrijire personală), dar și cu cele mai bune oferte disponibile.
Redeschiderea programului de afiliere, într-o perioadă apropiată de Black Friday, se adaugă serviciilor și beneficiilor lansate recent de Flanco: optimizarea livrărilor comenzilor online, livrarea programată, până la livrare și verificare direct în magazinul dorit, livrare la EasyBox și aplicația de creditare pe loc.
Fii alături de noi la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis pe 27 și 28 octombrie pentru a afla ultimele trenduri din industria de retail și eCommerce. Te poți înscrie gratuit AICI.
„Am lansat aceste servicii și programe noi cu scopul de a fi cât mai aproape de clienții noștri, online sau offline, atunci când sunt în situația de a decide cu privire la electronicele și electrocasnicele dorite. Programul de afiliere Profitshare reprezintă un alt mod de a ajunge la publicul interesat de electronice și electrocasnice, oferindu-le potențialilor clienți o modalitate de a-și clarifica alegerile și de a-și permite tot ce este mai bun și mai potrivit pentru ei”, declară Radu Bercea, Director Canale Digitale la Flanco Retail.
Flanco Retail este retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice, ce deține peste 1.500 de angajați și o rețea de 156 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 116 orașe ale României.