În Italia, Ferrero are un proiect pilot pentru un nou ambalaj extern pe bază de hârtie pentru produsele din gama Kinder, inclusiv Kinder Delice și Kinder Brioss. Noul concept prezintă alternativa mai inovativă de ambalare a produselor companiei folosind hârtia de film, perfectă pentru reciclat. Dacă este utilă și de succes, hârtia va ajunge să acopere întregul portofoliu de produse al brandului de dulciuri din Italia.
O nouă metodă care are la bază știința a fost folosită pentru testarea noului tip de ambalaj din hârtie folosind metoda de evaluare Aticelca, iar rezultatul este o reducere considerabilă de 80% a emisiilor de carbon, comparativ cu fosta metodă de ambalare.
Ca parte a inițiativei de a face 100% din pachetele ambalate reutilizabile, reciclabile și sustenabile până în 2025, compania italiană a anunțat noi parteneriate globale cu HolyGrail 2.0 și Consumer Goods Forum (CGF).
Tranziția către o economie circulară
Ferrero a semnat recent CGF's Plastic Waste Coalition's cu noile reguli de Design Golden, împărtășind viziunea organizației pentru tranziția către o economie circulară care necesită o abordare diferită a folosirii plasticului, de la producție, consum și reutilizare, la reciclare și eliminare (distrugere).
În ultimele luni, Ferrero s-a alăturat filigranelor digitale ale proiectului HolyGrail 2.0, facilitat de AIM- Brand Association European, ca partener asociat, alăturându-se inițiativei peste 85 de companii. Proiectul informativ vrea să dovedească viabilitatea filigranelor digitale pentru sortarea produselor aruncate, rezultând un mod mai eficient și o calitate mai bună pentru reciclat.
Pe baza acestui proiect pilot, Ferrero, are drept scop punerea în aplicare a unui sistem special din plastic de sortare a produselor alimentare, în schimb, generând materiale reciclate pentru a fi refolosite în linie cu cele mai bune practici ale economiei circulare.
În 2019, compania italiană a decis să facă toate ambalajele sale reciclabile și reutilizabile până în 2025.