Lectură de 3 minute

08 Feb 2023 - Știri și Noutăți

Felix, asistentul virtual al Auchan care ajută angajații să obțină suport tehnic. În ce situații a fost implicat acesta

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Dezvoltat de DRUID AI, platforma end-to-end pentru construirea de aplicații conversaționale de afaceri bazate pe inteligență artificială, asistentul virtual Felix este soluția identificată de Auchan Retail România pentru eficientizarea și automatizarea proceselor din zona de IT helpdesk. 

Sursa foto: Auchan Titan/ Facebook

Asistentul virtual Felix a fost creat pentru a oferi ajutor angajaților Auchan Retail România în trei direcții: suport pentru business, pentru aspecte tehnice, dar și pentru zona de e-commerce. În cele 6 luni de când a fost implementat, Felix a deschis peste 1600 de tichete, având o rată de succes de peste 98%. Cele mai multe solicitări au fost legate de suport Ecommerce.

Interfața de utilizare a asistentului virtual este simplă și intuitivă, deoarece Felix este accesibil prin intermediul unei conversații din Google Chat. Pentru a putea lua legătura cu Felix, angajații Auchan trebuie doar să acceseze asistentul virtual din lista de contacte și să îl salute. Ulterior, aceștia pot prezenta în chat situația pentru care au nevoie de suport. Angajații Auchan Retail România pot ulterior să îi transmită lui Felix date specifice referitoare la situația întâmpinată în oricare din scenariile disponibile.

După 6 luni de la implementarea acestei soluții, rezultatele sunt îmbucurătoare, fiind înregistrate creșteri atât în ceea ce privește performanța echipelor, cât și la nivel de business.

Situațiile apărute în magazine sunt identificate mai rapid și pot fi gestionate într-o manieră eficientă de către responsabili prin intermediul discuției cu Felix, direct de pe telefonul mobil. Astfel, timpii de așteptare între identificarea unei probleme și raporarea acesteia sunt reduși la minimum.

În ceea ce privește dezvoltarea ulterioară a asistentului virtual, Felix urmează să integreze și suport pentru soluționarea situațiilor apărute pe linia caselor de marcat, facilitând discuții atât cu departamentul IT, cât și cu partenerii externi, precum și suport pentru logistică, pentru verificarea parametrilor de livrări.

Auchan România are în portofoliu 327 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 287 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 270 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2021 de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

DRUID (www.druidai.com) este o platformă end-to-end pentru construirea de aplicații conversaționale de afaceri bazate pe inteligență artificială, aplicații concepute pentru a-i ajuta pe angajați să atingă următorul nivel de productivitate și pentru a crea o experiență totală pentru clienți în cel mai intuitiv mod. Asistenții virtuali inteligenți DRUID permit interacțiuni rapide, personalizate, susținute pe o multitudine de canale diferite și hiper-automatizate, disponibile în limba fiecărei organizații datorită capacității de a se integra cu orice sisteme enterprise și tehnologii RPA existente. Începând cu 2018, DRUID își construiește mod activ viziunea de a oferi fiecărui angajat un asistent virtual inteligent, creând o rețea globală extinsă cu peste 130 de parteneri și deservind peste 100 de clienți din întreaga lume.

Citeste si:
Unilever montează panouri fotovoltaice și un nou sistem de paletizare cu peste 10 milioane de euro la fabrica din Ploiești
Unilever montează panouri fotovoltaice și un nou sistem de paletizare cu peste 10 milioane de euro la fabrica din Ploiești

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Felix, asistentul virtual al Auchan care ajută angajații să obțină suport tehnic. În ce situații a fost implicat acesta