Lectură de 2 minute

13 Nov 2020 - Știri și Noutăți

Fashion House Outlet Militari se extinde după o investiție de 350.000 euro și inaugurează noi magazine

Angela Alexandru

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outlet-uri la nivel european, anunță deschiderea celei de-a treia faze a Fashion House Outlet Centre Militari din București cu adăgarea de noi magazine de brand în portofoliu.

Dezvoltată în urma unei investiții de 350.000 de euro, noua galerie a Fashion House Outlet Centre Militari are o suprafață de 2.600 metri pătrați. Aceasta găzduiește magazine ale unor branduri renumite, precum Guess și Diesel - care au decis ca în faza a treia să-și extindă spațiile comerciale în Fashion House, dar și brandurile Decimas, Union Brands și Smyk. În lunile următoare, în noua galerie își vor deschide magazine brandurile Liu Jo și Numero Uno.

„Pandemia i-a determinat pe români să se reorienteze către produse mai atractive din punct de vedere al raportului calitate-preț. Am resimțit acest trend și în Fashion House Outlet Centre care, în ultimele luni, a continuat să-și consolideze poziția ca destinație de smart shopping. Finalizarea acestei etape de dezvoltare și, implicit, de deschidere a noi magazine demonstrează interesul nostru constant de a oferi vizitatorilor acces la brandurile pe care le iubesc, la prețuri cât mai accesibile”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului Fashion House.

Cornelia Nicolae a participat la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis unde a vorbit despre perioada favorbilă prin care trece businessul de outlet. "Cred că în momentul acesta este cel mai favorizat. Consuumatorii sunt tot mai atenți la cheltuielile pe care le fac și sunt mai sensibili la preț", a declarat Cornelia. 

Odată cu deschiderea Fashion House Outlet Centre Militari și a primei sale investiții din România, în decembrie 2008, Grupul a lansat și un nou concept de poziționare a centrelor de parcuri de retail de mari dimensiuni din Europa Centrală și de Est.

Citeste si:
Lidl continuă extinderea rețelei și deschide primul magazin din orașul Băicoi

Spațiul total disponibil în magazinul Fashion House Outlet Centre Militari depășește acum 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine. Faza finală a proiectului va fi dezvăluită în 2021.

Printre mărcile prezente cu magazine în Fashion House Outlet Centre Militari se numără adidas, Puma, Sizeer, Otter, US Polo, Under Armour, Stefanel, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Killtec sau Tom Tailor.

Grupul Fashion Hosue va continua investițiile în România, urmând ca în primăvara anului 2021 să inaugureze al doilea centru de tip outlet din București. Cu o suprafață de 13.000 mp, Fashion House Pallady (ieșirea A2 de pe autostradă) va găzdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafață este deja închiriată.

Citeste si:
Profi a donat 10.000 de euro pentru achiziționarea unui autoturism cu cameră frigorifică pentru vaccinuri anti-covid
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Fashion House Outlet Militari se extinde după o investiție de 350.000 euro și inaugurează noi magazine