În zilele de 9 și 10 noiembrie, aplicația Fashion Days a fost pe primul loc în topul celor mai descărcate aplicații, atât în App Store, cât și în Google Play, potrivit companiei.
„În această ediție au fost comandate cu 66% mai multe produse comparativ cu anul trecut, 80% plasate din aplicațiile iOS sau Android și aproape 50% plătite cu cardul. (...) Este, de altfel, prima ediție Black Friday în care, în București și Ilfov, clienții au optat pentru easyBox în același procent precum livrările acasă, respectiv 49.5%”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Fashion Days a încheiat Black Friday 2021 cu vânzări în valoare de 90 de milioane de lei. Până vineri dimineață, 12 noiembrie, 70% dintre produsele comandate în această ediție erau predate deja curierilor.
Anul acesta, clienții au plasat mai multe comenzi, cu un număr mai mic de produse. Astfel că, valoarea medie a coșului de cumpărături a fost cu 4% mai mică decât în anul anterior, iar prețul mediu al produselor vândute de Black Friday a fost de 177 lei (valoare TVA inclusă), cu 10% mai mic de la an la an, totul datorită reducerilor, susține retailerul.
Aproape 40% dintre comenzi au fost livrate în easyBox la nivel național, iar peste 60% au fost livrate de curieri, în timp ce în București și Ilfov, ponderea comenzilor plasate în easybox versus curier a fost similară, 49.5%.
Top 3 categorii vândute pe Fashion Days
-
Cizme femei
-
Geci femei
Citeste si:Îmbrăcăminte și încălțăminte ”de lux”, oprite la vamă. Ce au descoperit polițiștii
-
Pantofi sport bărbați
Cele mai bine vândute produse:
-
Cizme scurte UGG
-
Pantofi sport Karl Lagerfeld
-
Hanorac Under Armour
-
Pantofi sport Puma
-
Pantofi sport Nike
Cele mai achizițonate branduri:
-
Nike
-
Puma
-
Karl Lagerfeld
-
Columbia
-
Under Armour
-
Guess
Orașele unde s-au plasat cele mai multe comenzi:
-
București și Ilfov
-
Constanța
-
Cluj-Napoca
-
Timișoara
-
Iași