Lectură de un minut

03 Feb 2022 - Știri și Noutăți

Farmec relansează gama de cosmetice Gerovital H3 Evolution, în urma unei investiții de 450.000 euro

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Producătorul de cosmetice Farmec investește 450.000 de euro în relansarea gamei Gerovital H3 Evolution, banii fiind alocați pentru cercetare, design și comunicare.

Trei dintre produsele Evolution au fost îmbunătățite cu Acid Hialuronic PrimalHyal Ultrafiller. Campania de comunicare o are în prim-plan pe Catrinel Menghia, fotomodelul internațional care a devenit ambasadoarea gamei în 2021.

„Facem investiții susținute în dezvoltarea produselor noastre, extinderi de gamă, lansări sau relansări de produse, care implică optimizarea formulelor în pas cu descoperirile și tendințele din industrie. Gerovital H3 Evolution a fost încă de la început gama cea mai apreciată din portofoliul Gerovital, brand care s-a menținut în ultimii cinci ani pe primul loc pe segmentul antirid. Este cea mai populară linie pentru îngrijirea feței și la export”, a declarat Tudor David, director de marketing al Farmec.

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Farmec relansează gama de cosmetice Gerovital H3 Evolution, în urma unei investiții de 450.000 euro