Lectură de 2 minute

17 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Farmec modernizează brandul de igienă orală AslaMed și extinde gama cu un nou produs

Angela Alexandru

Abonează-te pe  

Producătorul român de cosmetice Farmec anunță modernizarea brandului de igienă orală AslaMed, continuând planurile de dezvoltare a portofoliului propriu. Astfel, gama este extinsă cu un nou produs, respectiv pasta de dinți cu cărbune activ și relansată într-o nouă variantă de design.

Lansată în 2006, AslaMed este o gamă de îngrijire orală creată pentru tratarea unor probleme specifice, printre care se numără sensibilitatea dentară sau afecţiunile gingivo-parodontale. Aceasta conține ingrediente naturale, precum extractul eco-certificat de mușetel (efect antimicrobian şi antiinflamator), argila specială (remineralizează), cătina (cicatrizant) și salvia (proprietăți astringente).

Noul produs Aslamed lansat, respectiv pastă de dinți cu Cărbune Activ ajută la redarea albului natural al dinților și la înlăturarea petelor, fără să irite sau să deterioreze smalțul.

„În ultimii ani, am observat faptul că piaţa produselor de îngrijire orală este în continuă dezvoltare, iar consumatorii se orientează către produse specializate și de calitate. Astfel, am luat decizia de a moderniza gama AslaMed cu ambalaje într-un design actual și de a adăuga o nouă pastă de dinți pe bază de cărbune activ, în linie cu ultimele trenduri în îngrijirea orală. Ne dorim să le oferim consumatorilor produse specializate și să le amintim că o igiena orală corectă contribuie la evitarea apariţiei problemelor gingivale și este, totoată, foarte importantă pentru sănătatea generală a organismului”, a declarat Natalia Muscă, Manager de Produs.

Gama AslaMed cuprinde alte trei tipuri de pastă de dinţi - pentru dinţi sensibili, pentru tratamente homeopate şi pentru afecţiuni gingivo-parodontale, dar şi o apă de gură. 

Produsele AslaMed pot fi achiziţionate din toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, din magazinele de brand Farmec, precum şi online.

Farmec S.A. Cluj-Napoca este producător de cosmetice cu capital 100% românesc. Portofoliul companiei este comercializat în aproximativ 30 țări. În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara și 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș şi Râmnicu Vâlcea.

Citeste si:
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România
Brandul italienesc de cosmetice KIKO a deschis primul magazin din România
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Farmec modernizează brandul de igienă orală AslaMed și extinde gama cu un nou produs