Lectură de 2 minute

29 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Farmec lansează două produse cu ambalaj tematic personalizat pentru a marca parteneriatul cu Neversea Beach

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Farmec lansează două produse cu ambalaj tematic personalizat, în ediție limitată, în gama Gerovital Sun, pentru a marca parteneriatul brandului Gerovital cu Neversea Beach pentru sezonul estival, potrivit unui comunicat de presă.

Uleiul bronzant SPF15 și Loțiunea pentru calmare arsuri solare din gama Gerovital Sun sunt disponibile într-o nouă prezentare, la malul mării, la raft și online, și aduc premii. Noile ambalaje îmbină conceptul grafic al gamei Gerovital Sun cu logo-ul Neversea Beach.

Gerovital realizează acțiuni dedicate de sampling și tombolă cu premii săptămânale. Astfel, prin cele două produse consumatorii pot câștiga experiențe pe plajă întregul sezon, printr-o tombolă cu extrageri săptămânale.

„Am programat acțiuni periodice de sampling cu minimostre și produse esențiale de îngrijire, derulate chiar pe plajă, precum și cu o tombolă prin care trimitem săptămânal noi împătimiți de soare pe plajă. În plus, produsele Gerovital Sun vor fi disponibile întregul sezon la punctele de vânzare din perimetrul Neversea Beach”, a declarat Ruxandra Macovei, specialist marketing.

Mai mult, Farmec organizeză și un concurs, o vacanță pe plajă pentru două persoane. Pentru a intra în tragerea la sorți, consumatorii trebuie să cumpere unul dintre produsele Gerovital Sun în ediție limitată din magazinele de brand Farmec și Gerovital, de la punctele de vânzare din perimetrul Neversea Beach sau online, de pe farmec.ro, și să înscrie bonul pe premiicufarmec.ro. Tragerile la sorți au loc de două ori pe săptămână, până pe 15 august.

Farmec este un producător de cosmetice cu capital 100% românesc, care comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Farmec lansează două produse cu ambalaj tematic personalizat pentru a marca parteneriatul cu Neversea Beach