Lectură de 2 minute

20 Dec 2018 - Știri și Noutăți

Farmec inaugureaza al 25-lea magazine de brand

Abonează-te pe  

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, continua extinderea nationala a retelei magazinelor de brand cu inaugurarea celui de-al 25-lea magazin, in urma unei investitii de peste 50.000 de euro.

Noul magazin Gerovital din Bucuresti este amplasat in incinta centrului comercial Sun Plaza (etajul 1, Calea Vacaresti nr. 391). Acesta are o suprafata de peste 50 metri patrati.

Producatorul de cosmetice clujean deja intentioneaza deschiderea unui alt magazin pana la sfarsitul anului, in Centrul Vechi din Bucuresti, reteaua ajungand astfel la 18 unitati Gerovital si 8 unitati Farmec.

Suntem bucurosi sa inauguram cel de-al 25-lea magazin de brand, aceasta realizare demonstrand faptul ca romanii aleg constant si cu incredere produsele Farmec si Gerovital si din mediul offline. Feedback-urile pozitive din partea consumatorilor nostri si cererea tot mai mare de a le fi cat mai aproape ne-au determinat sa continuam planurile de extindere pentru reteaua de magazine de brand. Astfel, in 2018 am inaugurat trei magazine si dorim sa incheiem anul cu alte doua deschideri in Bucuresti: Sun Plaza si Centrul Vechi. Este o mandrie sa fim primul producator local de cosmetice care dispune de o retea proprie de magazine de brand si ne asumam cu responsabilitate sa ducem acest concept in cat mai multe zone din tara”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Noul spatiu a fost construit conform conceptului “Doctor in Frumusete” al magazinelor de brand Gerovital, care a fost creat in armonie deplina cu atributele brandului: inovatie, incredere si eficienta.
Vizitatorii magazinului din Sun Plaza vor avea la dispozitie toate gamele brandurilor Gerovital si Aslavital, precum si sfaturi specializate privind utilizarea corecta a acestora, oferite de consultantii de beauty prezenti in magazin.
O alta facilitate oferita gratuit si exclusiv in magazinele Gerovital este testul de dermoanaliza, disponibil si in Sun Plaza. Acesta dureaza aproximativ 5 minute si ajuta la stabilirea tipului de ten, prin folosirea unor masuratori instrumentale specifice care analizeaza nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum si gradul de pigmentare al pielii.
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc - ramane un brand emblema pentru Romania. Portofoliul companiei impresioneaza o lume intreaga prin produse moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Farmec inaugureaza al 25-lea magazine de brand