Lectură de 3 minute

04 Jul 2022 - Știri și Noutăți

Fan Courier lansează platforma Fan Retur, prin care estimează reducerea cu până la 90% a timpului alocat returnării produselor achiziționate

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Fan Courier, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de curierat din România a lansat platforma Fan Retur. Fan Retur este o soluție simplă, rapidă și sigură, de care pot beneficia atât retailerii, cât și clienții finali. Prin completarea unui singur formular, beneficiarii - indiferent dacă au făcut achiziția online sau direct din magazi nși indiferent de compania de curierat care a făcut expediția inițială - pot demara procesul de retur pe care FAN Courier il va prelua în totalitate, fără a fi necesară contactarea telefonică sau prin e-mail a retailerului.

Produsele returnate pot fi ridicate de la o adresa indicată de către client sau pot fi aduse la unul dintre sediile Fan Courier, întregul proces fiind preluat ulterior de companie. În viitor, retururile vor putea fi făcute și prin intermediul lockerelor FANbox si al magazinelor partenere Collect Point.

”Prin intermediul platformei, procedura de retur se inițiază completând un formular unic, nu sunt necesare documente fizice și singurele acțiuni pe care expeditorul trebuie să le facă sunt să ambaleze coletul și să aștepte curierul. Clienții pot returna produsele indiferent de modalitatea de achiziție, online sau fizic din magazin. În acest caz, cel care returnează produsele se asigură că retailerul acceptă retururile efectuate prin firmele de curierat. Prioritatea este reducerea timpului de retur, iar prin intermediul platformei FAN Retur procesul de returnare se simplifică și se scurtează semnificativ, ceea ce duce, în final, la creșterea gradului de satisfacție al clienților”, a declarat Cornel Morcov, chef commercial officer FAN Courier.

În platformă se pot înscrie gratuit și retailerii, indiferent de compania de curierat cu care lucrează pentru expedițiile tur. Utilizând Fan Retur, magazinele vor avea trasabilitate mai mare pentru coletele returnate, pentru că pot solicita clienților în câmpurile obligatorii să menționeze și un număr de comandă, pot urmări și gestiona separat retururile efectuate prin intermediul platformei, pot genera rapoarte și pot beneficia de tarife preferențiale pentru retururi.

Retail jobs

Procedura de retur se inițiază prin simpla accesare a platformei https://retur.fancourier.ro/, unde persoanele care doresc să plaseze o comandă trebuie să aleagă magazinul către care doresc să returneze produsele și să completeze formularul de retur. Retururile se pot face atât către magazine înrolate, cât și către cele care nu se regăsesc pe platformă, caz în care expeditorul trebuie să acceseze butonul ”ALTE MAGAZINE” și să completeze apoi formularul.

Platforma poate fi folosită și fără crearea unui cont, iar timpul cu lansarea si procesarea unei comenzi de retur se reduce cu cel puțin 50%. Pentru clienții care dețin, însă, un cont de selfAWB, timpul de emitere a comenzii se scurtează cu până la 90%.

În urma completării formularului se generează AWB-ul și se lansează comanda de ridicare direct din platformă. În funcție de opțiunea aleasă, expeditorul poate preda curierului coletul pe care dorește să-l returneze sau poate sa meargă la cel mai apropiat sediu FAN Courier pentru predare personală. În ambele situații, expeditorul poate preda expediția fără a fi necesar să prezinte AWB-ul fizic. De completarea acestuia se ocupă exclusiv reprezentanții Fan Courier.

Pe platformă există, de asemenea, și informații privind ambalarea corectă a coletelor, iar cei care optează pentru predare la un sediu FAN Courier pot achiziționa și ambalajele necesare.

Citeste si:
Penny a extins parteneriatul cu Glovo în peste 150 de magazine
Penny a extins parteneriatul cu Glovo în peste 150 de magazine

Rambursarea banilor pentru produsele returnate nu se va face prin intermediul Fan Courier, ci depinde de condițiile de retur aplicate de fiecare retailer în parte.

FanCourier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai. Fan Courier a deveni, în 2006, unul dintre cei mai importanți jucători d epe piața de curierat, poziție consolidată investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent. Fan Courier deservește cei peste 55.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutirul unei echipe formate din peste 7.500 de angajați și colaboratori și a unei flote auto de aproximativ 4.400 de autovehicule

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Fan Courier lansează platforma Fan Retur, prin care estimează reducerea cu până la 90% a timpului alocat returnării produselor achiziționate