Lectură de un minut

30 Aug 2021 - Știri și Noutăți

evoMAG lansează propria marcă de sisteme PC și estimează o creștere de 50% a vânzărilor în 2021

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

evoMAG lansează propria marcă de sisteme PC, după ce vânzările acestor produse au crescut, anul acesta, cu peste 50%, pe fondul cererii mai mari, ca răspuns la necesitatea de sisteme cu putere mai ridicată de calcul, în contextul muncii de acasă, dar și pe fondul evoluției pieței de gaming și a vânzărilor mai mari de jocuri.

În prezent, peste 60% din sistemele desktop vândute de evoMAG sunt sisteme asamblate EVO, marcă proprie creată în prima parte a acestui an, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei. evoMAG comercializează 21 de tipuri de sisteme asamblate, cu configurații diferite, adresate, în special, gamerilor și nevoilor diferite ale acestora.

Sistemele asamblate marca EVO costă, în medie 7.000 de lei, prețurile variind între 1.999 de lei și 16.999 de lei.

Cele mai vândute sisteme desktop de evoMAG

„Cele mai vândute sisteme desktop asamblate de specialiștii evoMAG sunt cele cu plăci video cu chipset RTX 3070, RTX 3080 și RTX 3090. Cu acestea, ne adresăm preponderent gamerilor pasionați, care accesează cele mai noi jocuri și își doresc o experiență de joc hi-quality, cu un FPS demn de jocurile de acțiune. Urmează, dar cu un procent mult mai mic, clienții care fac proiectare sau care folosesc sistemele pentru puterea lor de calcul”, spune Mihai Pătrașcu, CEO-ul evoMAG.

evoMAG estimează pentru anul acesta o creștere de 50% a vânzărilor de sisteme PC și vizează extinderea categoriei de sisteme PC asamblate cu mai multe modele, mai accesibile, în configurații diferite.

evoMAG livrează sistemele în 48 – 72 de ore de la primirea comenzii și asigură o configurare realizată de specialiști, care au expertiza necesară pentru asamblarea și testarea sistemelor asamblate marca EVO.

evoMAG este una dintre companiile din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice.

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  evoMAG lansează propria marcă de sisteme PC și estimează o creștere de 50% a vânzărilor în 2021