Lectură de 2 minute

01 Apr 2022 - Știri și Noutăți

evoMAG intră în parteneriat cu Bringo pentru livrarea rapidă de produse IT&C

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

evoMAG intră în parteneriat cu platforma de livrare Bringo, iar clienții aplicației vor putea intra în posesia produselor vândute de evoMAG, cu o greutate mai mică de 20 de kilograme, în 60 – 90 de minute de la plasarea comenzii.

Clienții evoMAG și Bringo din București pot alege din zeci de mii de produse IT&C, fără limită în ceea ce privește valoarea comenzii. Toate produsele comandate prin Bringo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat.

„Parteneriatul cu Bringo se înscrie în direcția strategică a evoMAG de îmbunătățire a experienței de shopping în beneficiul clienților noștri, prin diminuarea timpilor de livrare, și de identificare de noi canale de vânzări în vederea extinderii bazei de clienți finali. Odată cu acest parteneriat, le oferim clienților noștri din București încă o posibilitate de a intra rapid în posesia produselor comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că estimează un volum de peste 10.000 de comenzi în primul an de colaborare.

În urma acestui parteneriat, Bringo devine cea mai recentă platformă de livrări rapide care poate prelua și expedia produsele evoMAG.

Retail jobs

„Suntem interesați, în continuare, de dezvoltarea zonei de livrare rapidă a produselor și de identificare de noi canale de vânzări. Iar planurile noastre vizează listarea și pe alte platforme de livrări în viitorul apropiat”, mai spune Pătrașcu.

evoMAG estimează o creștere importantă a comenzilor cu timp de livrare rapid, urmând ca, la finalul anului circa 3% dintre colete să ajungă la clienții finali în 60 – 90 de minute, în contextul în care peste 90% dintre comenzi sunt livrare în 24 de ore.

evoMAG este una dintre companiile din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

Citeste si:
Siminenco: România este o piață importantă pentru Nestlé și vom continua dezvoltarea portofoliului
Siminenco: România este o piață importantă pentru Nestlé și vom continua dezvoltarea portofoliului
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  evoMAG intră în parteneriat cu Bringo pentru livrarea rapidă de produse IT&C