Lectură de 2 minute

05 Mai 2021 - Știri și Noutăți

evoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește la 600 de lei valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

evoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație la peste 600 de lei. Comenzile plasate prin Glovo sunt livrate în mai puțin de o oră clienților din București.

„În prezent, valoarea medie a coșului de cumpărături în evoMAG este de 850 de lei, iar acest lucru ne-a determinat să creștem valoarea medie a produselor ce pot fi achiziționate prin Glovo. Fiind vorba preponderent de produse de tehnologie, cu o valoare mai mare, am considerat că extinderea limitei valorilor produselor ce pot fi accesate prin Glovo ajută clienții să aibă acces rapid la o gamă și mai mare de produse folosind cea mai rapidă soluție de livrare la acest moment în piață”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Peste 2.000 de produse sunt disponibile, în prezent, pentru a fi comandate prin Glovo. Acestea sunt împărțite în 59 de categorii, pentru o segmentare cât mai precisă și o identificare mai rapidă.

Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat, permițând astfel ridicarea lor din depozit și livrarea către clienții finali în mai puțin de 60 de minute (în medie, 45 de minute).

Targetul evoMAG: 1.000 de comenzi pe zi

Aproximativ 500 de comenzi sunt făcute lunar prin Glovo, cu o valoare medie de peste 130 de lei. evoMAG estimează o creștere de până la 200 de lei a coșului mediu de cumpărături prin intermediul Glovo, odată cu majorarea valorii maxime a produselor ce pot fi achiziționate astfel. Targetul de vânzări prin Glovo din perioada următoare este de circa 1.000 de comenzi pe lună.

evoMAG a încheiat anul 2020 cu vânzări de peste 32 de milioane de euro, în creștere cu 43% față de anul anterior. În 2020, evoMAG a înregistrat cele mai mari creșteri de vânzări în categoriile de produse electronice, electrocasnice, pentru sport & fitness (trotinete electrice) și pentru casă și grădină.

evoMAG este o companie care activează în industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 15 ani de experiență în domeniu, fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

Citeste si:
Parteneriat M Core și Square 7 Properties: toate cele 25 de parcuri de retail ale M Core vor fi rebranduite
Parteneriat M Core și Square 7 Properties: toate cele 25 de parcuri de retail ale M Core vor fi rebranduite

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  evoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește la 600 de lei valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație