Lectură de 3 minute

25 Jul 2023 - Știri și Noutăți

evoMAG: Ce aparate de aer condiționat preferă românii și cât sunt dispuși să plătească pentru unul

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Temperaturile ridicate din perioada verii determină tot mai mulți români să achiziționeze aparate de aer condiționat. Cele mai mari vânzări de astfel de echipamente au loc vara, în mod tradițional. Însă, nevoia mai mare de confort termic a împins, momentul de cumpărare mai devreme în an. 
 

Sursa foto: evoMAG

Vânzările de aparate de aer condiționat s-au dublat, astfel, în primele 7 luni ale anului față de aceeași perioadă din 2022, potrivit unei analize evoMAG.

Odată cu dorința mai mare de cumpărare pentru aparatele de aer condiționat, a crescut și diversitatea în categorie. La evoMAG, am dublat stocul de produse și reușim, astfel, să asigurăm livrarea mai rapidă a comenzilor. În prezent, evoMAG listează peste 150 de modele disponibile, de la peste 20 de furnizori și acoperă toata plaja de produse în acord cu nevoile clienților.

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

Potrivit analizei evoMAG, prețul mediu pentru aparatele de aer condiționat variază între 1.500 și 2.500 de lei, iar cele mai multe produse sunt achiziționate, în medie, cu circa 1.700 de lei.

Ce aparate de aer condiționat preferă românii

În preferințele consumatorilor români, se distanțează brandurile cunoscute, precum: Gree, Yamato, Haier, Midea, Hitachi și Samsung.

Totodată, la achiziția acestora, românii preferă ca aparatele de aer condiționat să fie:

  • Eficiente energetic – urmăresc, cu precădere echipamentele din clasa A+ și A++;
  • Cu o capacitate de peste 12.000 de BTU;
  • Cu funcție de încălzire și, eventual, ventilare și dezumidificare;
  • Să dispună de tehnologia Inverter, care permite controlul energiei consumate prin temporizarea și controlarea funcționării compresorului. Astfel, temperaturile dorite sunt atinse mai rapid, timpul de pornire este redus cu o treime, consumul este mai mic cu până la 30% și sunt eliminate fluctuațiile de temperatură;
  • Să poată fi conectate la Internet prin Wi-Fi;
  • Ușor de întreținut;
  • Ușor de accesat și setat, de controlat și programat, cu control din aplicații dedicate.

„Avem o cerere mult mai mare anul acesta pentru instalarea echipamentelor de aer condiționat. Tot mai mulți români preferă achiziția de pachete de servicii care includ montaj autorizat, dar și kit-ul de instalare. Astfel, de la începutul anului, vânzările de servicii de instalare de aer condiționat au crescut cu peste 300%, iar în proporție de 10% aparatele de aer condiționat se vând împreună cu serviciile de instalare, în creștere ușoară față de anul trecut”, spune Alexandra Bălăianu, Sales Manager la evoMAG.

Citeste si:
Mici la micul dejun, prânz și cină de 1 mai: cât costă o porție de mici anul acesta
Mici la micul dejun, prânz și cină de 1 mai: cât costă o porție de mici anul acesta

Media duratei de instalare pentru acare optează românii este de aproximativ 3 zile, evoMAG oferind servicii de montaj în 1-2 zile lucrătoare, în 3-5 zile lucrătoare și în 6 – 9 zile lucrătoare.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar acum 3 ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu. evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite. evoMAG a fost fondată de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. Compania a atras recent o investiție de 2 milioane de euro de la Catalyst România, una dintre cele mai importante firme de capital de risc axate pe tehnologie din România, în demersul de a susține dezvoltarea accelerată a companiei.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  evoMAG: Ce aparate de aer condiționat preferă românii și cât sunt dispuși să plătească pentru unul