Poziția în top vine să confirme faptul că românii percep Arctic ca un brand modern și relevant.
Printre tehnologiile care susțin și promovează aceste două direcții se numără funcția ExtraSteam inclusă în mașinile de spălat Arctic, care oferă un plus de îngrijire și igienizare, prin utilizarea aburului, în vreme ce tehnologia AquaPower integrată în mașinile de spălat vase asigură o curățare mult mai eficientă. Un alt exemplu este cuptorul electric încorporabil care dispune de tehnologiile Gătire asistată cu abur și Gătire 3D, care garantează mese perfecte, valorificând la maximum eforturile în bucătărie. Funcția inovatoare Blue Tech cu lumină albastră, integrată în frigider, păstrează efectul de fotosinteză, astfel încât fructele și legumele să se mențină proaspete cu până la 30% mai mult decât în condiții standard.
Arctic exportă 84% din producția totală în peste 80 de țări. Cu o istorie de peste 50 de ani, Arctic este parte din grupul Arçelik din anul 2002, perioadă în care și-a crescut semnificativ atât cifra de afaceri, cât și capacitatea de producție. Compania deține cea mai mare fabrică de electrocasnice din Europa continentală, unitatea de la Găești producând până în prezent peste 40 de milioane de aparate frigorifice. De asemenea, deține și prima fabrică Industry 4.0 din România și una dintre puținele de acest tip din Europa, fabrica de mașini de spălat din Ulmi, Dâmbovița, având o capacitate de producție de 2,2 milioane de unități pe an. www.arctic.ro